Los gaan rijden met Fello en dat ging eigenlijk wel lekker. Toen naar binnen voor de 1e proef. Zodra ik binnen kwam, voelde ik zijn nek erop komen en had ik niet zo heel veel meer te vertellen. In de goede galop aan springen deed hij niet, er was een lichtplek van de zon in de bak en daar sprong hij ineens van opzij... Ik lag er bijna af! Maar hij nam het stuur bijna van me over... Dus geen goed gevoel daarover.
Buiten hem even wat meer aangepakt op het aan galopperen. En dat ging later wel beter. Dus toen mochten we alweer voor de 2e proef. Ik vond hem fijner lopen. Ben nog wel een paar keer mezelf aan het terug roepen geweest... Ik vergat gewoon dat ik een proef moest rijden..

Daarna eventjes uitgestapt, maar hij liep al snel naar de trailer. Daar afgezadeld en wilden we hem op de trailer zetten... Tja, niet dus. Hij had geen zin en was bijna met geen mogelijkheid de trailer op te krijgen! Mmmmm, toch teveel naar Hikari gekeken? Die vindt het namelijk doodeng! Uiteindelijk ging hij er toch op!
We zijn even naar de kantine gegaan en later heeft hij een hele poos mogen grazen. Toen de behendigheid gereden.. Ook dat ging niet altijd zo goed. Hij was niet helemaal in zijn hum leek het wel. Er lag een deken op de grond. Normaal geen probleem, maar nu dus echt niet! Ook het achteruit inparkeren ging echt niet. Hij werd regelmatig wat heet, paniekerig leek het bijna. Andere dingen gingen heel goed. 10 tellen stil staan, van je paard op een plankje terecht komen, eroverheen lopen en vanaf het plankje weer opstappen was geen probleem. Helaas was de tijd op..
Jessie baalde dat ze geen cap bij zich had. We hebben er niet bij stil gestaan haar op te geven. Maar met mijn cap op en een staart eronder mocht ze toch even mee doen. Niet met de prijzen maar gewoon oefenen. Dat ging toch ook wel goed. Hij was wel sterk zei ze.
Terug naar de trailer en nu hadden we niet zoveel moeite om hem erop te krijgen. Toen werd het wachten op de prijsuitreiking. 1e Proef die niet zo goed ging, had ik 174 punten. De 1e plaats van de 2e proef werd voorgelezen en met 202 punten bleken wij dat te zijn!

Dachten we. Die auto startte weer niet. Gelukkig kwam er hulp en na een poos op de acculader van een andere wagen gezeten te hebben, startte hij weer!
De meiden blij gemaakt met de Mc Donalds en nu liggen zij net in bed. Fello krijgt een paar daagjes rust en dadelijk lekker slobber! En ik? Ik krijg de was

Al bij al een leuke dag, met mooi weer! Fjovrilli, heel hartelijk bedankt voor de goede organisatie! Dank je wel!