Vanmiddag ben ik weer met Kayo op stap geweest. Sandra weer mee op Joepie. Opnieuw een andere route. We hebben nog niet 1x hetzelfde rondje gedaan, zo went hij overal aan.
Meestal gaan we eerst een stukje langs een rustig stuk, nu meteen langs de weg. Nou is die hier in Eexterzandvoort nog rustig hoor, haha. Kayo is best al goed verkeersmak dus we waagden de gok. Nadeel is hier dat de bermen heel smal zijn, en direct daarnaast zit de sloot. Volgens de Endomundo hebben we een kleine 4,5 kilometer gewandeld. Nu een stuk door een natuurgebied met nieuwe uitdagingen, electriciteitsmasten, paaltjes waar je tussendoor moet.
1. Daar gaan we, het dorp uit. Richting het Zwanemeerbos, waar we hopelijk dit jaar nog een keer heen kunnen lopen om het water in te gaan

2. Er liep een man met een hond, die je op de foto hierboven ook ziet. Hij bleef zich maar omdraaien om ernaar te kijken toen we de man eenmaal voorbij waren

3. Joepie vond het ook wel interessant

4. En van dit........

5. Krijg je dit........

6. Helaas zijn ogen dicht

7. Sandra en Joepie

8. Heerlijk relaxed, geniet er zo van

9. Tussen de paaltjes door, geen probleem

10. Weer een stuk langs de weg. We zetten altijd Joepie tussen Kayo en passerende auto's in. Stel dat hij opzij springt. Nu niet meer gedaan, hij wordt er niet anders van eigenlijk

11. Ik kijk ook helemaal niet trots

12.

13. Zwaaien naar de buurman die op het land bezig was met de tractor. Niet vernomen dat Sandra zoveel foto's had gemaakt, haha. Maar wel leuk. Kayo reageerde helemaal niet op de tractor, en ook niet op de balkende ezels die we 2 minuten daarvoor zagen/hoorden.

14. Goed verkeersmak. Zo trots op hem

Ik heb weer echt genoten, ben zo blij met dit ongecompliceerde mannetje. Voor de wandeling even zijn hoefjes uitgekrabt. Doet hij ook best al braaf. Het enige lastige is dat hij onderweg steeds in Joepie zijn hakken wil bijten