Lisa en ik gingen vooral voor Manus. We zijn altijd veel bij vd Aa geweest en kennen Manus daar goed van! Het blijft een lekker ding! En we zien ook veel in Anca van hem terug. Al is het wel duidelijk dat het Manus niet meer is van 10 jaar geleden, want hij is natuurlijk wel ouder aan het worden. Maar toch smelt ik van die heer! (foto's zijn geen hoogstandjes...)
1.

2.

3.

Ook Giel mocht lekker los! Wat een lekker ding is dat toch!
4.

5.

6.

7.

Toen we naar de weiden gingen, kwamen we langs opa Anton..
8.

9. Daarna kwamen we langs Drafur.

10. Nadat we tennauwernood onze voeten droog konden houden, zagen we Paulina en Flam staan met veulens. Wat een prachtpaard is Flam toch!

11. Haar mooie hoofd.

12. Terug bij de stal stond Gerdie daar. Lisa vond haar hoofd erg mooi!

13. Toen in de auto naar de andere weides. O.a. naar de kudde van Dingo. Heerlijk om dat zo te zien. Dingo die lekker staat te knuffelen met 1 van zijn kinderen, maar die weg vlucht voor een merrie, die eraan kwam lopen...

Ik ben verliefd geworden op 1 van de merries, maar ik ben haar naam vergeten.... Ik dacht dat het Talma was, Annabel/Esther? Pracht hoofd met sprekende ogen!! Ik werd er helemaal verliefd op...
Ik kwam er achter dat ik niet zoveel foto's meer kon maken op mijn stick, dus heb ik er helaas niet zo veel kunnen maken als ik zou willen..