Hessel gaat echt als een speer met inrijden! Het verbaast me hoe stabiel hij al is in zijn lopen!
Verder is hij voor niks bang, vindt eigenlijk alles wel leuk!
Ik rij hem nu 3x per week waarvan ik 1 a 2 keer buitenrit!
En ik lig iedere keer in een deuk want hij probeert gewoon te stoeien met wie die ook mee is! Haha babbels die kleine !

In de bak is hij ook braaf, op een bok na zo nu en dan!
En eigenlijk ondanks dat hij nog steeds erg klein is loopt hij wel ruim en best sjiek!
Echt een enorm leuk beest maar nog steeds erg klein

Dan Cural! Sinds de zomer hebben we hem weer opgepakt met dressuur na een vakantie!
En hij begint weer te sjouwen! Jeej!!

Afgelopen maandag a-Bob gereden in Hoenderloo!
Bij t losrijden liep hij heerlijk maar daarna moesten we nog ruim een uur wachten tot de proef...
Dus hij was iets minder fijn, maar wel mega braaf! En gelukkig werd het beloond met een A

En omdat we van de zomer L fjordsport diploma hadden gehaald voor de dressuur, en als ik springen B zou halen dat ook gelijk zou staan aan de A ging ik ook nog even springen.
Dat duurde ook weer ruim anderhalf uur voordat ik aan de beurt was waardoor we echt behoorlijk gaar waren!
Nu komt t clowns verhaal ten top

Ik groet naar de jury en begin bij de balkjes, door naar de steilsprong kom vervolgens weer terug en moest voor een goeie lijn weer achter de balkjes langs, haak ik me daar toch bordje nr. 1 aan m'n voet!
Dus ik denk oww nooo ik dat bordje gelukkig los kunnen schudden, wonderbaarlijk dat cural dat prima vond!
Hup volgende sprong, nog een en nog een weer richting balkjes!
Staat meneer van Bon op z'n gemak dat bordje op te rapen waardoor ik als een gek op de rem moest en een mega korte bocht draaide en nog net over de volgende sprong kwam! Haha
Uiteindelijk was ik foutloos en dacht nau dit is wel in de pocket!
Niet dus!!

Blijkt dat ik het gehele parcours in verlichte zit had moeten zitten!
Had ik niet gelezen....
Goeeddd kortom lichtelijk teleurgesteld en helemaal gaar van het lange wachten gingen we naar huis met een trotse A!
En dan hebben we natuurlijk ook nog m'n grote vriend Nelis!
Die geniet fijn van zijn pre pensioen en doet alleen nog leuke dingen!
Lekker buiten rijden en springen!
Met Cural gaan we nu trainen om bij de Knhs de M1 weer op te pakken!
Volgens mij best een lang verhaal geworden haha!
Thnx voor het lezen!