Ik ben echt trots op Kayo. Hoe hij alles hier oppikt, de rituelen, hoe lekker hij al in de groep ligt. Marga behandelt hem als haar veulen, Baranna kan lekker met hem kroelen en na een slechte 1e ontmoeting met Joepie gaat dat nu ook super. Ze waren gisteren zelfs al wat aan het ouwehoeren, happen naar elkaar. Ze zijn hier altijd nogal wensig naar elkaar, als er eentje uitgaat, dus ik wil het meteen oppakken met Kayo dat het heel gewoon is dat hij er even uit is, alleen. Nu 2 keer gedaan. Ik haalde hem net uit de wei, gevolgd door beide "mama's" en vriend Joepie. Marga vond het prima dat ik hem meenam. Bij Fatoush mocht ze er graag voorlangs lopen, ze wilde hem er niet uit hebben leek het wel. Toen kwamen we voor een stuk modder/water waar we door moesten naar de stal. 's Morgens gaat Kayo daar met een sprong overheen (lees: middenin, hij komt er nét niet over). Bij een workshop van be and become had ik geleerd dat je niet achterom moet kijken als je zo'n obstakel tegenkomt. De leidende merrie kijkt nooit achterom of ze gevolgd wordt, ze is de baas, dus wórdt gevolgd. Ik dus gewoon door de modder lopen of er niks was. Ik voelde hem even stilstaan maar toen kwam hij vlot achter me aan, gewoon door de modder, geen sprong. Door het draadje, omdraaien zodat ik hem achter me dicht kan doen. Toen aan de omheining gezet en even geborsteld. Niet lang, zijn concentratieboog is niet zo geweldig nog. Toen even voor de stallen langs gelopen en steeds stil gezet. Hij deed het zo braaf. Daarna weer in de wei waar hij door Marga werd begroet of hij uren weg was geweest (hij was niet eens uit zicht

)
Slechte kwaliteit foto, te ver ingezoomd met gsm