Scheren...maar hoe
Re: Scheren...maar hoe
sorry was te laat thuis.... Staat goed toch de bovenstaande foto's?! ik zou dus alleen zn hoofd nog voro de helft doen.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
OkJoyceNan schreef:sorry was te laat thuis.... Staat goed toch de bovenstaande foto's?! ik zou dus alleen zn hoofd nog voro de helft doen.

Ik doe wel er tegen in! Zal vanavond een foto van yessie sturen
.

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
- Ilonka
Tegenin net als de rest van het lijf.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Idd tegen in en neusriem er even afhalen en dan tot de bakstukken.
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Vanavond is hij al kaal maar thanx!Roosjuh schreef:Ik doe wel er tegen in! Zal vanavond een foto van yessie sturen.

Ok dus je doet dan ook echt ff het hoofdstel inJoyceNan schreef:Idd tegen in en neusriem er even afhalen en dan tot de bakstukken.

Ik doe tot het bot, je machine kan je daar ook heel makkelijk laten stoppen. En dat ziet er heel mooi uit vind ik!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Yep doe ik iddskreia schreef:Ok dus je doet dan ook echt ff het hoofdstel inJoyceNan schreef:Idd tegen in en neusriem er even afhalen en dan tot de bakstukken.Ik dacht gewoon tot die bot rand die daar dit

gelukt?
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Haha het hele lijf is niet zo'n probleem geweest maar de kleine afwerkingen zijn toch altijd wat lastiger dan je denktJoyceNan schreef:
Yep doe ik idd
gelukt?

Hoofd is aardig gelukt, hier er daar nog ff een kleine afwerking doen met kleine scheerapparaatje
mooi zo! Nan mag er ook aan geloven as zaterdag. Ze doet niet veel maar heeft veel haar op der borst en buik en vooral der buik blijft vlas lekker in hangen.
Ze zweet ook erg dus lekker kaal en deken op!
Ze staat altijd buiten overdag dus beentjes blijven behaard om zelfde reden, althans kou en nattigheid
Ze zweet ook erg dus lekker kaal en deken op!
Ze staat altijd buiten overdag dus beentjes blijven behaard om zelfde reden, althans kou en nattigheid
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Eens bij mij ook altijd, k doe alleen het hoofd voor de helft. Als je de hoofdstel lijn aanhoudt en de oren beetje toileteert valt het hoofd ook meeclaudia schreef:Bij mij gaat alles eraf, sokken en hoofd helemaal kaal.
Ik vind het namelijk lelijk als er nog van die pantoffelpootjes onder een mooi kaal lijf staan.
Zo ook met het hoofd, ik vind altijd dat je het dan niet af hebt gemaakt maar goed, ieder heeft daar natuurlijk zijn mening over

Terugscheren met een groot apparaat wordt echt niet mooi als je het ' been haar

Succes ermee!

Yanieke (V. Jars, MV. Barstad) M1+9 - Mijn droom Yanieke Z dressuur
Modelmerrie - A certificaat bij zadelproef - B diploma Fjordsport
Modelmerrie - A certificaat bij zadelproef - B diploma Fjordsport

- XxDiandraxX
Ik heb die van mij net weer geschoren. Staat overigens 24/7 buiten.