Nathalie, je hebt Mette helemaal door! Is gewoon echt een speelvogel maar ook dominant en gewoon toe aan hard werken.
De nieuwe wielen zitten op mijn koets, morgen nog 1 onderdeeltje halen zodat we hem weer echt kunnen gebruiken.
Hopelijk vanavond in de wei met tuig er op weer oefenen en eens zien of ik iemand uit de buurt met fjorden die ook aangespannen rijdt, zo gek krijg om de eerste keer mee te gaan als ik hier de weg op ga met Mette voor de koets.
Vanmorgen maar wat blij dat ik altijd onze picknicktafel in de doorgang van de oprit trek als ik de paardjes in de tuin laat gras maaien.
Het laatste paaltje met draad was omgezakt dus er kwamen 2 fjordjes op hun gemak de oprit opgesjokt..... Staan wat dom naar die tuintafel te kijken. Mette bij zijn halster gepakt en ze toch maar weer achter het hek in de wei geparkeerd. Dat laat hij dan weer braaf doen waar hij andere keren zich echt wel zou proberen los te trekken of te steigeren aan de hand.
Met het vullen van de waterbak voor de grap Mette nat gespoten, die daar op zijn gemak voor gaat staan, zich nog wat beter in de straal draait en dan rustig weg sjokt om te gaan rollen

dan is hij zo leuk!