Hallo allemaal
Ik ben zojuist lid geworden van fjordenwereld, dus ik zal me eventjes voorstellen.
Ik ben Lisa Smits, 22 jaar en woon in Gemert Noord-Brabant.
Ik ben als klein meisje van 9 jaar via via op Hengstenhouderij Hestegaarden terecht gekomen.
Samen met mama de paarden oud brood voeren en kijken naar het rijden vond ik prachtig.
Toen ik wat ouder werd ging ik meehelpen met de stallen en in de plaats daarvoor mocht ik ook gaan rijden. Daar is mijn fjordenliefde begonnen

Onder andere Suzanne van Suzanneenleo die daar toen pension klant was heeft mij leren rijden. Zo hebben wij als clubje meiden bij vd Aa jarenlang jonge groene fjorden zadelmak gemaakt en ingereden voor de verkoop. Dit heb ik met liefde en plezier gedaan tot mijn 18e. Ik kreeg het helaas veelste druk met mijn opleiding verzorgende-IG dus moest ik stoppen. Maar de kriebels zijn altijd gebleven en ik miste het dan ook ontzettend

Toen ik geslaagd was voor mijn opleiding hebben ik en een paar vriendinnen afgesproken met Suzanne in Westerbeek om gezellig bij te kletsen en natuurlijk te rijden. Ik mocht op Anca rijden en het voelde gewoon als thuiskomen. Toen kwam Suzanne met het voorstel of ik niet haar bijrijdster zou willen zijn. Nou hier hoefde ik niet over na te denken, natuurlijk

Dus nu ben ik alweer ruim anderhalf jaar de trotse bijrijdster van Suzanne en Leo vd Heuvel! Zo genoeg verteld, hier wat foto's..
Eentje uit de oude doos bij Hestegaarden

Ik met Tjelle v. Inco
Ik met Ronan van Suzanne, toen al bijrijdster omdat ze zwanger was.
En hier wat foto's van Anca en ik op keuring Sevenum, we hadden deelgenomen aan de dressuur en behendigheid. Voor ons allebei de eerste keer, dus spannendd

Maar het was goed gegaan en ik was super trots op mijn vriendin!!
Tijdens behendigheid wat ze super had gedaan! Ze ging met één beenhulp over de wip, nooit verwacht omdat het af en toe zo'n zeik mientje kan zijn

Dus ja, supertrots
Groetjesss