al 2x een dood veulen, zaten we met smacht te wachten op het veulen van Zarissa (Zarissa is tevens ook de moeder van Esta.)
Zarissa was gedekt door Hannibal en zou 12 juni zijn uitgerekend. En zondag 15 juni was het zo ver!
Om 21.24 kreeg ik het telefoontje van Inge en Rob (de eigenaren) dat Zarissa was bevallen van een merrie veulen.
Snel naar stal gereden en het nog natte veulentje bewonderd. Ze kreeg de naam Kyrona.
De volgende ochtend gelijk weer terug naar stal, gewoon om voor mezelf te bevestigen dat ze goed de nacht door was gekomen, het is nu vaak genoeg fout gegaan.
Maar daar stond ze, langs haar trotse moeder en wat keek ze al wijs uit haar oogjes!
In de middag weer terug en haar eerste stapjes in de wei mee gemaakt. Ook samen met Inge haar halstertje om gedaan, wat ze echt perfect toe liet.
Gelijk mijn eerste kusjes van haar gekregen en lekker met haar gekriebeld. Nog geen 24 uur oud en al zo dapper en lief!
Geniet mee van de eerste foto's van Kyrona.

Kyrona blijft bij Inge en Rob en ook al kan niemand Esta's plekje vervangen, ben ik erg blij dat zij
er nu is en mag blijven. En kijk ik erg uit naar de komende jaren en wat we allemaal gaan beleven.