en het is......Guido!!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Gwenny

Re: en het is......Guido!!

Bericht door Gwenny » vr 30 mei 2014, 23:00

Ik dacht dat Eran een enorme plofkuif had, maar dit slaat alles :D . Gaaf halfbroertje van de mijne :D .
Fran

Bericht door Fran » za 31 mei 2014, 16:20

Bella schreef:En eind januari ;), toen was er nog niks van gierende testosteron:
Afbeelding

@Fran: Kom eens kijken...kun je zien of je de 'verhalen' nog zo kloppend vind.
Nee klopt op deze foto´s is er niks bijzonders te zien.
Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een dier door een castratie zo veel af valt, wel aankomt door het ruin worden.
Ben wel eens bij jullie geweest Bella, en heb ook wel veel paarden op de keuring gezien. Is een beetje wisselend vind ik persoonlijk.
Maar wat slank, mager en dik is voor iedereen ook anders, want boven schrijft iemand dat ze het wel mee vindt vallen nou daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
charlanti

Bericht door charlanti » ma 02 jun 2014, 07:42

hij is ook niet door de castratie afgevallen, maar doordat hij last had van zijn hormonen toen hij nog hengst was.
hij had er behoorlijk last van, hij maakte zich druk om zowat elk paard in zijn buurt, maar vooral merries.
zowel op stal en als hij buiten stond had hij totaal geen rust als hij een ander paard in het vizier had, en van al dat geshow, gebrul en gestuiter lijkt het me logisch dat een paard afvalt, dat kost energie ;)
nu hij meer rust heeft als ruin, omdat hij niet meer hoeft te showen brullen en stuiteren komt hij vanzelf bij, maak ik me niks ongerust over.
jose79

Bericht door jose79 » ma 02 jun 2014, 08:06

Mooie fjord! Ga je vast veel plezier aan beleven :D . En een hengst in goede conditie houden is een kunst in het zomerseizoen, daar weet ik alles van. Mooi dat hij nu ruin is, krijgt hij wat meer rust in zijn koppie. Veel plezier met hem!
Plaats reactie