Exceemdeken
Exceemdeken
We hebben een exceemdeken nodig voor Denna.
Niet wegend exceem (woorden DA) maar wegen allergische reactie op of vliegen of iets in het gras.
We gaan eerst de vliegen optie proberen uitschakelen.
Dus welke exceemdekens raden jullie aan?
Want heb even aan het zoeken geweest en nu noemen ze een dure vliegendeken al een exceemdeken.
Schuren doet ze trouwens niet. Nergens sporen van schuren te zien op haar lichaam.
Niet wegend exceem (woorden DA) maar wegen allergische reactie op of vliegen of iets in het gras.
We gaan eerst de vliegen optie proberen uitschakelen.
Dus welke exceemdekens raden jullie aan?
Want heb even aan het zoeken geweest en nu noemen ze een dure vliegendeken al een exceemdeken.
Schuren doet ze trouwens niet. Nergens sporen van schuren te zien op haar lichaam.
Re: Exceemdeken
Kun je dan niet beter een vliegendeken kopen?
Ik heb voor Fenna de eczeem deken van Pagony, die past prima.
Ik heb voor Fenna de eczeem deken van Pagony, die past prima.
Odette&Fenna
Ik had voor Dreams een vliegendeken met hals van Nika (nikahorseproducts.nl), werkte ook perfect en was niet duur.
Ik zag op Facebook dat James, van Rowenna dezelfde heeft als degene die ik voor Dreams had.
Ik zag op Facebook dat James, van Rowenna dezelfde heeft als degene die ik voor Dreams had.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik ben tevreden over de amigo mio. Kost nu, denk ik, 60 euro.
dit deken heeft een vaste nek, maar hay z'n nek past er prima in en qua lengte zit het ook goed. Mijn boogje ziet er trouwens nog best goed uit!
dit deken heeft een vaste nek, maar hay z'n nek past er prima in en qua lengte zit het ook goed. Mijn boogje ziet er trouwens nog best goed uit!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Bucas sweet inch, stof is fantastisch
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- rocky&moby
Indd de sweet itch van bucas. Droogt snel na regen, kan tegen schuren en
is ook bijtvast.
is ook bijtvast.
Bedoelen jullie niet de sweet itch van Horseware ipv Bucas? 
Die heb ik nu ook liggen, voor als mijn Amigo Mio helemaal versleten is...

Die heb ik nu ook liggen, voor als mijn Amigo Mio helemaal versleten is...
-
De Rambo Sweetitch Hoody ben ik erg tevreden over. Bedekt het hele lichaam, van oor tot goed over de staart en deels onder de buik.
Stevig materiaal, goed slijt/bijtvast, wel wat dikker materiaal.
Heeft geen elastisch materiaal, voordeel wanneer het regent.
De Ivanhoe dekens bijvoorbeeld lubberen met regenweer sneller uit en kan gevaarlijk worden.
Maar de Rambo dekens blijven met stip op 1 staan
Stevig materiaal, goed slijt/bijtvast, wel wat dikker materiaal.
Heeft geen elastisch materiaal, voordeel wanneer het regent.
De Ivanhoe dekens bijvoorbeeld lubberen met regenweer sneller uit en kan gevaarlijk worden.
Maar de Rambo dekens blijven met stip op 1 staan

Pagony eczeemdeken voor Gjendra, past heel mooi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik heb nog even gezocht op internet. En zelf zijn we altijd al heel tevreden geweest van Wheaterbeeta dekens.
Vanavond heb ik dan via een engelse website dit deken besteld:
http://www.weatherbeeta.co.uk/weatherbe ... 47477.html
Heb naar de bucas gekeken (de zebra) maar vond niets van de bevestiging onder de buik en of er riemen zijn voor de achterbenen. De WB heeft dat wel en dat vind ik toch een pluspunt.
We gaan nu wel zien wat het hiermee zegt. Ik vermoed dat dit zo elk jaar zal zijn en vermoed ook dat Denna zeker nog uit haar 175 maatje deken zal uitgroeien. (185 was nog te groot, hebben we gepast)
Vanavond heb ik dan via een engelse website dit deken besteld:
http://www.weatherbeeta.co.uk/weatherbe ... 47477.html
Heb naar de bucas gekeken (de zebra) maar vond niets van de bevestiging onder de buik en of er riemen zijn voor de achterbenen. De WB heeft dat wel en dat vind ik toch een pluspunt.
We gaan nu wel zien wat het hiermee zegt. Ik vermoed dat dit zo elk jaar zal zijn en vermoed ook dat Denna zeker nog uit haar 175 maatje deken zal uitgroeien. (185 was nog te groot, hebben we gepast)
De Bucas zebra heeft wel een buikflap, maar volgens mij geen aparte bilkoorden. Dat laatste vind ik trouwens geen nadeel. Mijn Horseware dekens blijven allemaal veel beter liggen, ondanks dat ze maar 1 koord hebben aan de billen.
Die Bucas zebra blijft op het paard van mijn stalgenoot wel heel slecht liggen. Na een keer rollen hangt het helemaal scheef. Maar ik moet wel zeggen dat dat een redelijk raar paard is qua bouw, dus of het echt een referentie is...
Die Bucas zebra blijft op het paard van mijn stalgenoot wel heel slecht liggen. Na een keer rollen hangt het helemaal scheef. Maar ik moet wel zeggen dat dat een redelijk raar paard is qua bouw, dus of het echt een referentie is...