Bericht
door Esther » za 21 jun 2014, 06:43
En Tara is alweer een tijdje 1.
Laatst eindelijk weer eens bij haar op visite geweest en wat ik zag viel me zeker niet tegen.
Beetje schraaltjes, maar Thessa zei dat ze net weer een stukje de lucht in was gegaan, dat mag altijd!
Een aandachttrekker eerste klas, ze ging zelfs staan schrapen toen ik Joost even aanhaalde, oeioei! Wordt wel een dame met een kop erop. Ze is, net als toen ze veulen was, nog steeds wat rillerig op dingen van achter en dan ook nog wel wat los in het achterbeen. Heb dat zelf niet gezien, maar geloof Thessa en Andre meteen.
Op de poetsplaats even geborsteld, stond ze helemaal alleen, geen probleem. Alleen toen de rest door de wei ging racen wilde ze natuurlijk erg graag mee doen, geloof niet dat je anders kunt verwachten van een jaarling. Later haar weer bij de rest gezet, ik moest haar nog even zien draven van Thessa. Tara's grootste speelkameraad is nu Elegant, daar kun je heel leuk samen mee door de wei scheuren waar we meteen een demonstratie van kregen. Gelukkig ook nog wat drafpassen en Wauw!! Als veulen al gezien dat ze leuk kon gaan, maar ze is het nog zeker niet verleerd!!
Ze mag iets meer voorpluk krijgen, maar daar werd al aan gewerkt, haar staart is erg mooi en dik, ben ik ook superblij mee!!
Ja, ik zie haar nog steeds wel als mijn volgende fokmerrie!!
En ze heeft echt een geweldig plekje bij Thessa en Andre. Lieve mensen die haar aandacht geven, borstelen en zelfs uit wandelen gaan. Een speelkameraadje aan Elegant, een broertje aan Joost, en Max als Nanny. Ook een aantal hoger in rang, dus madam leert ook wel dat niet de hele wereld van haar is. Perfect!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'