Gezien de hoeveelheden neerstortend hemelwater niet veel gedaan.
Hepsie uit wie gevist, trailer was namelijk mee geweest om mee te mennen, dus even de Heps erop.
3 x erop geweest tot halverwege in trailer, daar stond ze heel relaxt te niksen, 2 x ging ze er weer uit na paar hapjes kuil.
3e x bleef ze langer staan heb ik haar achteruit gezet en was het genoeg.
Aan de trailer gebonden (dat is al moeilijker dan in stal vast staan, want hier staat ze nooit vast uiteraard).
Tuig erop, JIPPIEEE!!! singel past! broek ook, maar ze vond het daar stilstaan al wat raar dus stond te mutsen.
Broek niet helemaal vast gemaakt (musketon is overleden, dus zou hem dan vast moeten gespen), broek vond ze af en toe wat spannend.
Toen ze even heel relaxt stond die er weer afgehaald en mevr. weer de wei in gegooid.
Ik was namelijk niet van plan tot op mijn velletje te verzuipen en moest trailer ook nog wegzetten, Toobs de wei nog weer ingooien en nog voeren in de wei.
En opleiding van Hepsie heeft geen haast, gaat hard zat, morgen weer een dag. (hopelijk een droge.. )
Geen foto's, het goot!!!!
Oh en ze is een echte fjord, DNA is terug, ze is wie ze dacht te zijn, dochter van Sjolvir en Zortin.