Ivonne wat een geweldige foto's van Fatoush. Echt lol met je knol!
Jemig Esther, je had het inderdaad wel es gezegd van Fjella, maar moeilijke beslissing! Kan me aan de andere kant ook voorstellen dat je Thea niet weg doet. Ik weet ook niet wat ik zou kiezen als het om Freyr of Pasja ging...
Freyr heeft Paasloo inmiddels verlaten en staat samen met Floranth bij mijn schoonzus (inmiddels eigenaar van Floranth). Ze hebben 't daar prima samen en we hebben daar samen ook les. Vorige week gingen de koeien bij m'n schoonouders weer naar buiten en daar waren de jongens echt vreselijk bang voor; hebben nog nooit een koe gezien. Idioot idee, als je bedenkt dat bij ons in de buurt zoveel koeien hebben gelopen (die goeie ouwe tijd).
Het is nu wel meer heen en weer rijden: de ene kant op als ik naar Pasja en de pony's wil en de andere kant op als ik iets met Freyr wil.
Het lessen met Freyr en Floranth gaat goed. De laatste weken heb ik nog niet weer op Freyr gezeten door hun verhuizing. Ik vond hem nog te onrustig. 't Is niet eens zozeer dat ik er niet op durf, maar meer de gedachte dat als Freyr ergens van schrikt en ik er af kletter, hij de volgende keer misschien helemaal benauwd is. Nou ja: dinsdag hebben we weer les en dan gaan we het gewoon weer proberen. Grondwerk gaat in ieder geval super; Freyr let heel goed op mij. Kan hem nu ook achteruit 'inparkeren'. Altijd handig; je weet nooit of het van pas komt