Wat lief van Sonja, bijzonder is dat toch he?
EOTHR, nooit van gehoord.
Ha, de oudjes blijven ondeugend. Leuk toch? Ik verbaas me over het geheugen van Apollo, onze pensionpony van bijna 33. Ze krijgen hier elke avond tussen 20.00 en 21.00 een voederbiet. Gister had ik een heleboel kleine bietjes schoongemaakt ipv 4 grote. Dus ik had ze ook al eentje in de stal gelegd die ze dan meteen op konden eten als ze op stal gingen om 18.00 uur. Vandaag zet ik ze op stal en Apollo kijkt meteen weer of er ook een biet ligt.Hij wist dus nog dat er gisteren een biet lag toen hij op stal ging.
Weer zorgen om Marga....Ze heeft hele rare bulten boven de voorbenen. Op de 2e foto kan je hem zelfs op zo'n afstand zien. Het zit aan beide kanten en voelt als vet/vocht, het is week. Ze is niet dik en niet hoefbevangen zegt de hoefsmid. Ze loopt 's ochtends erg stijf, even een paar pasjes, dus vast artrose. Maar daar horen deze bulten toch niet bij? Ze heeft ook moeite met bekapt worden, is erg stijf.
Op de 2e foto vond ze Apollo's deken,die in de kruiwagen ligt maar eng. Muts. Fatoush een Baranna vonden het ook maar eng omdat Marga zo stond te snurken en loeren naar dat ding in de kruiwagen. Het is nota bene jaren haar eigen deken geweest