Jeetje wat kan ik toch genieten van mijn gele fjordenman! Al maanden had meneer eigenlijk niets gedaan, heeft hier haast non stop geregend dus alles was zo verschrikkelijk nat, bak niet te rijden en weer voor een buitenrit was het niet.
De momenten dat het weer het toe liet ben ik met Elegant bezig geweest aangezien ook hij eens wat moet doen, die heeft lang genoeg van zijn vrije tijd mogen genieten dus die moest echt ook wat gaan doen. Daardoor heeft Aike eigenlijk onbedoeld wel erg lang vakantie gehad, hoorde hem niet klagen uiteraard, ze lopen 24/7 buiten en vervelen doet hij zich echt niet
Vandaag was het zowaar aardig weer en alles is wat droger dus eindelijk konden we weer eens lekker naar buiten

En man wat hou ik van dat dier!!! Maanden niks gedaan en je stapt op en rijd er zo mee weg, geen pas verkeerd!!! Gewoon zo verschrikkelijk genoten

Van mij mag de winter ten einde zijn, laat het mooie weer maar komen, kan niet wachten om weer heerlijk de bossen in te gaan zoals vandaag. Rit van twee uur gemaakt, lekker gestapt, gedraafd en gegalloppeerd, en hij was zo fijn
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik heb echt een wereldpaard, mijn droompaard, mijn alles en ik hou zoveel van hem