16+ maar nog een hoop levenslust, deel 4
Re: 16+ maar nog een hoop levenslust, deel 4
Dat is zeker leuk om eens te zien en met haar te praten!
Ik heb ooit de fokkers van Morris op bezoek gehad met veulen-foto's, zo leuk!
Ik heb ooit de fokkers van Morris op bezoek gehad met veulen-foto's, zo leuk!
Morris, mijn superfjord!
Ik weet helaas niets van Sjors' afkomst, maar het maakt hem niet minder leuk
Gister ging ik weer eens proberen te rijden, hij ging vooral heel hard, maar niet kreupel.

Gister ging ik weer eens proberen te rijden, hij ging vooral heel hard, maar niet kreupel.

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

-
- Contacteer:
ik heb ook twee jonkies van 16+ staan
hoe kan ik deze toevoegen?
Beide dames zijn hopelijk drachtig voor dit jaar. Voor Mai is het het laatste, dan mag zij met welverdiende pensioen. Wij rijden ook met beide dames en dat doen ze beide goed. Eind december hebben we een laatse rit met hen gemaakt, nu mogen ze hun krachten gebruiken voor de veulies.

Beide dames zijn hopelijk drachtig voor dit jaar. Voor Mai is het het laatste, dan mag zij met welverdiende pensioen. Wij rijden ook met beide dames en dat doen ze beide goed. Eind december hebben we een laatse rit met hen gemaakt, nu mogen ze hun krachten gebruiken voor de veulies.
Ik merk aan Nan wel dat ze een dagje ouder wordt. Ze is wat stijver en start wat langzamer op maar kan nog lopen als ze ergens van schrikt in de longeerbak
Wij rijden elk weekend nu buiten als het weer het toelaat. Beide dagen als het kan!
Vinden we beiden heerlijk!

Wij rijden elk weekend nu buiten als het weer het toelaat. Beide dagen als het kan!
Vinden we beiden heerlijk!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Nisko vind ook nog alles leuk en is goed fief. Ik rijd alleen even niet meer ivm zwangerschap maar als Nis zin heeft scheurt ze zo de wei rond
. Ouder worden merk ik nog niet zo met Nisko. Ja misschien iets langer opstarten met rijden maar aangezien Nisko ivm met bevangenheid al wat afwijkend loopt (kort) is dat wat lastig bepalen.
@Patty (is het toch?): fotootjes van de dames en info naar Anita sturen. Die zet dacht ik in dit topic nieuwe paardjes erbij in de beginpost.

@Patty (is het toch?): fotootjes van de dames en info naar Anita sturen. Die zet dacht ik in dit topic nieuwe paardjes erbij in de beginpost.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Patty je kan een bericht naar Anita sturen of ze jou 2 jonge dames erbij wilt zetten met foto en afstammeling dan komen ze in de beginpost.
Gelukkig gaat het hier nog steeds goed met de oudjes het is hier echt hoe ouder hoe gekker, Pebbels heeft vorige week toch een bok uitgedeeld van vreugde bijna 2 meter hoog die merrie kan je soms echt niet volgen.
In mijn ogen is Pebbels nog een jonkie maar ze is bijna 19 jaar heb haar geboren zien worden en dan blijft ze in je ogen jong.
Gelukkig gaat het hier nog steeds goed met de oudjes het is hier echt hoe ouder hoe gekker, Pebbels heeft vorige week toch een bok uitgedeeld van vreugde bijna 2 meter hoog die merrie kan je soms echt niet volgen.
In mijn ogen is Pebbels nog een jonkie maar ze is bijna 19 jaar heb haar geboren zien worden en dan blijft ze in je ogen jong.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
- Contacteer:
Dank je Annemarie en Karin! Het is inderdaad Patty
Zal ik zo eens PB doen naar Anita.
Dat is Karin! Als je er 1 koopt op bepaalde leeftijd denk je vaak ook dat die zo jong blijven
Zo had ik Rinka gekocht toen ze bijna 8 was, nu wordt ze 18 maar denk vaak nog dat ze 8 is hihi
Ze kunnen zeker nog lekker gek doen, soms hoe ouder hoe gekker

Dat is Karin! Als je er 1 koopt op bepaalde leeftijd denk je vaak ook dat die zo jong blijven

Ze kunnen zeker nog lekker gek doen, soms hoe ouder hoe gekker

De dames van Patty zijn toegevoegd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

De groep 16+ wordt steeds groter leuk!
Anita,
Zou je Tobbe ook willen toevoegen?
En mag rij foto ook?
http://img46.imageshack.us/img46/2881/khev.jpg
1998 Paspoort naam Tobbe (orginele naam Tobias) Vader Halstor en dat is zo beetje wat bekend over hem is.
Zou je Tobbe ook willen toevoegen?
En mag rij foto ook?
http://img46.imageshack.us/img46/2881/khev.jpg
1998 Paspoort naam Tobbe (orginele naam Tobias) Vader Halstor en dat is zo beetje wat bekend over hem is.
-
- Contacteer:
Dank je Anita! Er staat wel een foutje bij ons Maigraa, de moeder is Tunbjorg ipv Turbjorg...
Hoe doe je eigenlijk dat ° boven de a en het / door de o? Dat vraag ik mij nu al zo lang af
Hoe doe je eigenlijk dat ° boven de a en het / door de o? Dat vraag ik mij nu al zo lang af

Dat zijn zogenaamde ASCI codes. Die krijg je door de Alttoets in te drukken en gelijktijdig een cijfercombinatie toetsen op het numerieke gedeelte van je toetsenbord. Zo is é Alt + 130, ø is Alt + 155. Probeer ze maar eens uit.
Tobbe is ook toegevoegd.
Tobbe is ook toegevoegd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dankje. Ik denk dat Tobbe wel hele eer vindt.
Vandaag weer eens met de trailer op pad geweest om samen met een vriendin in Grolloo te rijden langs de Sterre wacht. Was erg leuk!
Vandaag weer eens met de trailer op pad geweest om samen met een vriendin in Grolloo te rijden langs de Sterre wacht. Was erg leuk!
Heerlijk om zo te genieten van de oudere dieren.
Gisteren was Foss weer druk aan het spelen met de veulens zo leuk om te zien hij leert ze de spelletjes.
Gisteren was Foss weer druk aan het spelen met de veulens zo leuk om te zien hij leert ze de spelletjes.
Morris staat ook nog niet officieel in de lijst, moet eens een foto opsnorren dan....
Gisteren ook weer heerlijk genoten op de hei en morgen is ook weer mijn dag!
Gisteren ook weer heerlijk genoten op de hei en morgen is ook weer mijn dag!

Morris, mijn superfjord!
Ik zal je ook eens een andere foto van Marga sturen Anita, ze ziet er inmiddels wel wat anders uit, ouder 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
nan ook niet hoor, maar hoeft ook niet
Iedereen die het "moet" zien, ziet het op facebook
Viel mij idd pas ook op dat je op foto's idd duidelijk verschil gaat zien ivonne. Bij Nan bedoel ik dan

Viel mij idd pas ook op dat je op foto's idd duidelijk verschil gaat zien ivonne. Bij Nan bedoel ik dan
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Oh, Sjors staat er ook niet bij. Zal eens zoeken.
Hij liep welgeteld 1 dag goed, nu weer kreupel. Toch maar langs de dierenarts binnenkort.
Hij liep welgeteld 1 dag goed, nu weer kreupel. Toch maar langs de dierenarts binnenkort.
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

Vervelend zeg, dat Sjors kreupel is.
Foss heeft de rol van oppas op zich genomen
Foss heeft de rol van oppas op zich genomen

Odette&Fenna
-
Ohh Geweldig van Foss! Luisteren zijn "oppaskindjes" ook beetje naar hem?
Lajke is natuurlijk al ruim 2 jaar surrogaatmoeder. Maar ze is regelmatig te lief hoor.... Van mij mag ze Mette best harder aanpakken als hij weer opdringerig is.
Balen dat Sjors weer kreupel is! Hoop dat hij snel weer rad loopt.
Lajke is natuurlijk al ruim 2 jaar surrogaatmoeder. Maar ze is regelmatig te lief hoor.... Van mij mag ze Mette best harder aanpakken als hij weer opdringerig is.
Balen dat Sjors weer kreupel is! Hoop dat hij snel weer rad loopt.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)