Fayah en ik hebben een leuk jaar gehad, begin van dit jaar was nog wat onzeker omdat we niet wisten of fayah nog beter zou worden, maar na een goede massage en rustig aan het werk opbouwen met voldoende rust is alles aardig goed uitgepakt
We hebben veel leuke dingen gedaan en voor 2014 staan er wedstrijden op de planning en wat serieuzere training
2013 hebben we veel aan afwisseling gedaan en ook een heerlijke periode rust gehad op de wei, het heeft haar goed gedaan en ze is een stuk sterker geworden waardoor ze de blessure wat beter op kan vangen.
Genoeg gekletst hier wat fotos van 2013
heerlijk met haar vriendje pallie op de wei, iedere ochtend eerst even uitgebreid kroelen

Een mooie studiofotoshoot gehad waar ik erg blij mee mee

superblij met mijn prinsesje, iedere dag weer een kadootje

Af en toe ook een fotootje tussen het bakwer door

lekker wandelen in het park in het ochtendzonnetje

Gezellige buitenritjes met ons vriendje pallie

En nog meer buitenritjes

fayah is erg geliefd op stal een echte knuffel

voor iedereen

ook meegedaan aan de teamday, een soort schriktraining waar ze denk wel de braafste van stal was

fjordcup 2013

en deze maand meegedaan aan de kur op muziek
thema the voice

Ik ben erg blij met fayah, een erg lieve leergierige pony die soms nog slimmer is dan ik, zo voorwaarts dat ik zonder zweepje kan rijden.
we krijgen nu om de week les van kelly en de andere week van mijn instructeur op jasper, kelly weet het fijne van de fjorden en daar heb ik een heleboel aan naast mijn huidige lessen
25 januari ons officiele debuut
Iedereen een fijn 2014 gewenst