Nu had ik hier en op Facebook al verschillende recente foto's gezien van jaargenoten van Heros...de H'tjes dus en telkens weer valt het mij op hoeveel 'paard' die al zijn.
Het topic van Hjala (wat een dame al zeg!

) had mij gemotiveerd om Heros toch ook eens zijn nieuwe hoofdstel te passen. Ik had gekozen voor een Barefoot halsterhoofdstel omdat ik graag eerst bitloos wil beginnen en het leek mij gewoon een heel praktisch en handig hoofdstel. Met Heros hebben we eigenlijk nog helemaal niks, nada, noppes gedaan....ook aan een haltstertouw vaststaan kent hij verder niet echt (en dat is moooooeeeeeilijk als je graag zoveel andere dingen zou willen doen). Cos' zadel had ik er ook even opgegooid.....Heros keek er niet eens naar "boeiuh"....singel vast?..."boeiuh, heb je nog wortels?"
Dan het hoofdstel eens passen
Heros' reactie? "Boeiuh, geef me nu maar een smakker" (Heros is niet alleen overknuffelig maar mag ook graag kusjes geven...wat een ding"
"Nathalie?....knuffel?????
Wie kan zo'n hoofd en die ogen nu weerstaan
Toen alles er weer af....brave man...en nu weer opgeruimd tot volgend jaar zomer en misschien Cayleigh er dan een paar keertjes op (op zijn verjaardag in ieder geval, want ze telt de dagen af tot hij officieel 3 is

) want ik vind Heros toch nog wel echt een grote pup.
1 voordeel van het passen is nu wel dat ik weet dat dit hoofdstel hem te klein is

. Frontriem is te klein, bakstukken te kort (kunnen nog 1 gaatje groter aan beide kanten maar het houdt niet over en dit is maat cob/full....yikes) en ook de keelriem is te kort. Gelukkig heb ik nog een bitloos hoofdstel en heeft Cos een maat full dus moeten de heren maar ruilen