Nu staat hij gelukkig wat meer voor ons open en lijkt hij ons ook langzaam aan te herkennen.
Vorige week ben ik voor het eerst met hem over het erf een rondje gaan wandelen samen met een vriendin die haar hengstje bij History in dezelfde groep en stal heeft staan. De pony's zijn toevallig echt maatjes geworden, want je vindt ze altijd samen. Vandaag was mijn vriend mee, dus ook de camera weer. Maar vandaag moest History het toch alleen redden tijdens het wandelen. Uiteraard deed hij dit prima! Eerst moest ik hem uit de stal halen. Vorige week vond hij het prima om lekker op stal te blijven, waardoor de Fjord in hem naar boven kwam en hij eigenwijs stokstijf staan bleef. Vandaag liep hij direct mee de stal uit. (Appeltje natuurlijk als lokmiddel) We hebben hem lekker gepoetst en verzorgd voordat we wat gingen wandelen. En net als vorige week was hij ontzettend braaf. Onze hond Riley was mee en hebben we extra los laten lopen om te kijken hoe beiden op elkaar reageerden. Riley vloog regelmatig langs hem af zonder dat History daar echt om gaf. Dus dat is positief! Riley gaat straks in de toekomst mee op buitenritten. Het zonnetje scheen, ik had al mijn knappe mannen om me heen, mijn dag kon niet meer stuk!
Foto's: Don't copy... |:-|
Zijn hoeven mogen dringend gekapt worden. Dit staat gepland voor komende week. Dan wordt de hele groep gelijk gedaan.
1. Aan het begin van het wandelen

2. Rustig pad ingeslagen waar Riley lekker los kon rennen zonder overlast. Mooi sfeerplaatje

3. Kijken waar de knappe man met de camera is gebleven.

4. Wilde coupe door een windvlaag

5. Hier even een dik pretmoment, Riley kwam onverwachts naast me zitten en History had me toch een heerlijke kop erop toen. Mijn vriend had het gemist met de camera en dus moest ik dat even duidelijk maken.

6. Knappe mannen!

7. History wordt al waterproof gemaakt.. Ik merkte al dat meneer er lichte angst voor had om de voeten nat te krijgen. Dus met dit weer en een nat pad kunnen we daar al lekker mee aan de slag. "Kijk eens wat leuk History, spetter spatter!"

8. Nog een keer poseren

9. Een dikke kus voor de stoere jongen

10. Blijkbaar iets interessants in de verte

11. Nog een keer spetteren! Ging al beter!

12. Knap koppie

13. Een smelt moment...*zucht*

14. Mannen met camera's moeten natuurlijk altijd wat ermee spelen. Krijg je wel aparte dingen van.

15. Vrij donker maar wou hem toch tonen. Terug in de stal nog even nagenieten van de knappe man.