Gisterochtend werd ik gebeld door mijn zusje: Fiona en Hanna zijn dood. Wat?? Dat meen je niet. Mijn zusje zei dat ze blaadjes hadden gegeten maar wist voor de rest nog niets. Bij mij ging meteen de gedachte door mijn hoofd dat het wel eens esdoorn zou kunnen zijn geweest. S' middags zijn ik en mijn vriend naar mijn opa en oma gereden. Fiona lag op de plek waar 5 jaar geleden haar moeder ook lag.. Hanna lag midden in het hooi. Mijn opa vertelde dat de dierenarts was geweest en die zei inderdaad da het esdoorn was geweest, is waarschijnlijk door de storm de wei in gewaaid. Fiona is gisteren nacht overleden en Hanna heeft nog wat hooi gegeten en draaide toen wat en is zo neergevallen.

pff... geen geklier meer van die gekke vrolijke tanker. Kwam altijd bij het hek staan om even een aai te krijgen. Onder het zadel en voor de kar hebben we heel wat af gediscussieerd of we nou wel door de plas gingen of niet en welke kant we nou op gingen. Maar wat hebben we vooral een lol gehad met en om jou.

Iedereen was gek van Fiona. Maar vind het wel het ergst voor mijn opa. Ursta was altijd opa´s paard(je) en is overleden toe Fiona 2 weken was. Fiona is toen met de fles groot gebracht door mijn opa. Dus mijn opa had wel bijzondere band met Fiona.
en dan Hanna. Mijn zusje is al een keertje met haar naar de bak geweest en heeft er al een keer op gezeten en zou haar verder in gaan rijden als Hanna daar klaar voor was. Altijd vrolijk en kwam ook altijd bij je in de wei voor aandacht. Samen met Fiona en Jasmijn zorgde ze regelmatig voor wat actie in de groep.