Het zou hier allemaal wel eens een pak sneller kunnen gaan dan ik zelf verwacht had.
Gisteren had ik nog altijd het stalgeld niet ontvangen van mijn pa/zus voor Jalenka. Heb toen een bericht gelaten dat het stalgeld nog moet overgemaakt worden plus er even bijgezet dat ik het niet vind kunnen dat ze wel Jalenka terug wilt maar er niet naar omziet. Het blijft ik en leslie die alle werk moeten doen.
nooit bericht terug gekregen, niet van ok, niet van waarom zeg je dat nu weer (is ook een mogelijke reactie, tja).
Nu was er vandaag in het dorp de aankomst van de sint (Maarten dan wel) op de kaai van de schelde. Maar door het gure herfstweer zijn we niet gegaan. Normaal zou ik bericht gelaten hebben of mogelijks gekregen hebben om samen met de kids te gaan. Nu dus niets.
Rond 16u werden we opgebeld door een stalgenoot dat er een plaat van de schuilstal los gekomen was. Dus wij naar stal om dat toch al tijdelijk te maken, zodat het terug veilig is voor de paarden. Toen we terug naar stal wouden gaan, bij stalgenoten gebakje eten voor een verjaardag te vieren, zag ik mijn zus voorbij rijden.
Tot eergisteren was er nog een stal met weide vrij. Nu is die stal sinds gisteren verhuurd (weet ik van vandaag, nu niet dat ik alles moet weten, totaal niet). Dus vermoedelijk is mijn zus naar die stal gaan informeren. Maar gaat dat niet meer.
Er zijn nog redelijk wat mogelijkheden voor een paard te stallen in de omgeving, mogelijk gaat ze nu naar een andere stal zoeken.
Vermoedelijk zal ik het morgen bij mijn pa (die mogelijks om onze kids zal gaan) wel te horen krijgen.
Ergens beter dat ze dan weggaat, maar vind het nog altijd niet leuk, want 9 kansen van de 10 zal er wel een ruzie of twist van komen. Als dat ervan komt, heb ik niets van familie meer waar ik op zou kunnen rekenen. (Mijn pa gaat nu 1 week op de 2 de kids in de namiddag op school halen, als dat weg valt, tja, ... Verder let hij er ook soms eens op in het weekend.)
Zal morgen wel zien zeker, maar kijk er niet naar uit.