Ik heb zondag mijn eerste oefencross gereden samen met Enya.
Ik was zo zenuwachtig, was nergens voornodig geweest
Het wordt een lang verhaal

Om 11 uur zijn we vertrokken vanuit waar Enya staat. Alles 100000x gecheckt, om niks te vergeten

We waren 2x verkeerd gereden (was niet echt duidelijk aangegeven) + navitgatie van niks

We waren er om 12 uur, ik mij aangemeld, rugnummer gehaald en toen het parcours gelopen en gekeken welke hindernissen ik hoog zou nemen en welke laag

We mochten starten om 13.56 ik reed samen met een gelderse die ik van bokt heb leren kennen

Zij deed vooral de hindernissen vanuit draf en ik wou vanuit galop waardoor ik ook wel te dicht achter haar reed en dus wel in draf moest. We waren om 14.13 binnen, en je moest dan 5 min stappen voordat je naar de DA moest die de hartslag zou meten. Hartslag van 80 slagen per minuut dat was goed zij die.
We hadden 1 weigering op het picknicktafeltje de picknicktafeltjes waren staanders en je moest over een tak. Deze hindernis dacht ik eerst zonder parcours gelopen te hebben over een picknicktafeltje moesten springen, die hindernis vreesde ik maar hij viel mee. Enya weigerde daar wel doordat er op die picknicktafeltjes allemaal dingen stonden.
De cross was super leuk, hebben de smaak te pakken en willen 19 oktober in Nijeberkoop nog 1 rijden.
Genoeg gepraat hier komen de foto's
Inrijden en inspringen

We mochten starten, heel netjes onder dat opblaasding door

de eerste hindernis een kruisje

En van de meeste hindernissen niet echt foto's maar sommige waren best mooi, sommige vet hoog en sommige heel laag.
We hadden 3 verplichte stap stukken dat was wel even prettig, toen moesten we een akker op en daar nog een sloot springen die was in een bosje

Daarna kwam je op de akker daar was een dubbel sprong weer een kruisje en een muur

Die fjord achter mij de sloot bij ons aan ze zou met iemand anders gaan met een fjord maar die kon niet komen en dan wordt je ingedeeld in die onder jou en dat bleek een crosser te zijn dus hield zij het niet meer bij

En de huisjes

En naar de ene laatste hindernis

De riethindernis- hier was dat meisje te val gekomen, op de hoge

En de laatste hindernis+mijn favo hindernis

En een close-upje

De foto's zonder copyright van een fotograaf zijn gemaakt door me vader