Paardenverhuizing

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
maarie33

Paardenverhuizing

Bericht door maarie33 » wo 18 sep 2013, 15:40

Afgelopen zondag heb ik met Wendy Red Bull en Ulvy naar de andere wei verhuisd. Het was een prachtige dag en toen ik op Red Bull zat realiseerde ik me dat ik echt te weinig toe kom aan paardrijden. De zon scheen, het was niet te warm en RB was hartstikke braaf. Ulvy bleef een beetje achter (aan de hand bij de fiets) maar dat gaf ons de gelegenheid om extra te genieten.
Bij de andere wei aangekomen, ongeveer drie kwartier later, vond ik het jammer dat het er alweer op zat. RB vond het volgens mij niet jammer want hij draafde lekker de wei in om gras te eten.

Zeker omdat de dagen korter worden en er dus minder gelegenheid is om te rijden, ben ik erg blij dat ik sinds enige tijd weer gestart ben met rijles op een dressuurstal. (verlichte bak, toch wel erg handig) Alles wat ik daar leer kan ik ook op Red Bull gebruiken en hij reageert er goed op. Veel dingen die ik verkeerd heb aangeleerd of door de jaren heen verkeerd ben gaan doen, leer ik nu weer af en ik merk dat Red Bull er goed op reageert. Al met al positief nieuws dus. Hoe dan ook, heerlijk om weer met paarden bezig te zijn. :D
If something is not impossible, there must be a way to do it.
Fran

Re: Paardenverhuizing

Bericht door Fran » do 19 sep 2013, 13:48

Fijn dat je het rijden weer op pakt. Als je eenmaal rijdt denk ik altijd waarom had ik ook al weer geen zin?
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Esther

Bericht door Esther » vr 20 sep 2013, 05:44

Dat heb ik ook wel. Dat ik soms niet bedenk hoe heerlijk het is.
Op Yarra weer herinnerd hoe fijn het was om te rijden met Jeskim..

Maar lekker aan het genieten dus op RB! Toch maar weer vaker gaan rijden!!
Hoorde dat er nog wat redelijk droog weer aan kwam, dus het kan nog!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
maarie33

Bericht door maarie33 » zo 22 sep 2013, 15:28

Ja, ik heb dat ook, dat ik geen zin heb om te gaan rijden maar als ik het doe is dat echt helemaal weg. Hoop dat ik van de week nog eens kan gaan rijden. :)ddd
If something is not impossible, there must be a way to do it.
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » zo 22 sep 2013, 19:17

Hé Marieke, dat is goed nieuws om te lezen! Tja, paardrijden blijft gewoon hartstikke leuk!
Freek

Bericht door Freek » zo 22 sep 2013, 22:31

dat heb ik ook gehad toen ik ff paardloos toen voelde ik me ook een beetje leeg van binnen. en binnen het jaar begon ik het paardrijden al te missen en zou ook niet zonder meer willen :P
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Plaats reactie