Als Fenna 34 pnt had gehaald, had ze dus geen model kunnen worden en als ik de keuring overgeslagen had, kon het dus wel?
Gelukkig dan maar dat ze er 35 had

Oh echt? Kom je naar de CK? Ik ben ws mijn cap vergeten mee te nemen. Deze ligt ws op de bank. Heb gebeld, gemaild en nogmaals gebeld. Kreeg hem vandaag aan de telefoon, maar hij was nog niet gaan kijken.... Zou me een mail sturen, maar nu nog niets gehoord.Erpel schreef:Leuk Suzanne! Dat is vlakbij mij!
Dat is de een van de beste beslissingen geweest, die ik ooit op paardengebied heb gemaakt, naast de koop van Ronan. Ruinen zijn voor mij goed vanwege hun stabiele karakter.Ootje schreef:Ik ben ook niet goed in titels bedenken...
Fijn dat Fello zo braaf is! Het is wel echt een goede keus geweest he, om hem terug te kopen.Stelling en buiging probleem is heel herkenbaar. Fenna vindt het ook nog erg lastig en dan ga ik ook nog scheef zitten![]()
Ze was weer erg blij dat ze naar de wei mocht. De paarden moeten een heuvel af de wei in en ze hadden natuurlijk al weer door dat ze er een strook gras bij gekregen hadden, wat gaan ze dan hard naar beneden! Gekke paarden.
Ik kom inderdaad naar de centrale! Waar was dat dan precies? PCK?leoensuzanne schreef:Oh echt? Kom je naar de CK? Ik ben ws mijn cap vergeten mee te nemen. Deze ligt ws op de bank. Heb gebeld, gemaild en nogmaals gebeld. Kreeg hem vandaag aan de telefoon, maar hij was nog niet gaan kijken.... Zou me een mail sturen, maar nu nog niets gehoord.Erpel schreef:Leuk Suzanne! Dat is vlakbij mij!
Mocht hij daar liggen, en je komt naar de CK, zou je die dan op kunnen halen?