braaf peerd!!

Was echt leuk je te zien en dat je even oppepper erdoor gooide !Kelly schreef:Hij deed het super Amber!
Was al fan van hem maar nu ik hem in het echt hen gezien ben ik super fan.
WAT een fijn karakter. GOUDeerlijk!
Oh echt ?!~mirjam~ schreef:Amber, jij mag met recht super trots zijn op jezelf en Gio.
Jullie waren gewoon super.
En we hebben vandaag echt heel veel leuke reacties gehad op jullie optreden in het rassen defilé.![]()
Ondanks het slechte weer en de gruwelijk gladde bodem hebben jullie met zijn allen toch weer een super leuke meerkamp voor het publiek neergezet. En ook hierbij was Gio geweldig.
Fjordy zal altijd jouw nummer 1 blijven, maar ik weet zeker dat Gio er héééééél dicht bij in de buurt gaat komen.
Ssssst haha, maar je hebt zo donders gelijkSuus schreef:Prachtpaard! Mooi jasje/laarzen heb je, staat goed bij Gio.
Maarre.... één ding. Een paard is geen schommelstoel![]()
Je zit altijd zo heerlijk onderuit gezakt, beentjes naar voren. Daar valt nog wel wat winst te behalen hihi!
En sterkte nog, Fjordy wordt wat mij betreft postuum FW Fjord 2012, samen met Brass.
Ja hij mag zijn Zadelproef gaan proberen in Najaar !Keandra schreef:![]()
Gaat hij dan binnenkort zijn proeven afleggen? (abop)
Zie dat we volgend jaar aan een van geraken en tot bij jou geraken voor een date (met een of ander fjordbeest bij ons, lol)
Echt mooi meid.
Hoop dat hij je nu het vertrouwen kan geven opdat je sneller je verdriet voor Fjordy kunt verwerken.
Die ziet er inderdaad echt goed uit !lientje schreef:Superleuk Amber!
Goede ervaring voor hem
Wat is Zortin trouwens mooi volwassen geworden zeg. Die heb ik al wat jaartjes niet gezien, mooi uitgezwaard