Ik had dus nogal een lange sabbatical wegens mijn vrouwtjes ZEER dikke buik

Gelukkig kwam mijn baasje vaak langs en heb ik een heel lief nieuw vriendinnetje Laura wat ook goed voor mij zorgt!

Maar 17 mei dit jaar was mijn kooibooi er dan eindelijk en een weekje later mocht ik hem even zien.
Ik vond hem maar een ukje eerlijk gezegd en was veel blijer dat ik mijn vrouwtje weer eens zag (al zorgde de baas ook goed voor mij hoor!)

Ondertussen heb ik dus nogal van het ehmm... goede leven genoten zeg maar

Blijkbaar moeten vrouwtje en ik allebei gaan afvallen

Maar als dat door middel van bosritjes is, hé dan heb ik er natuurlijk geen problemen mee

Hier waren we voor het eerst sinds vorig jaar september weer samen klaar voor een ritje!

Tussendoor komt mijn kooibooi vaak mee in de doek, heeft vrouwtje dr handen vrij als ik aan de longeerlijn mijn workouts doe <<)

ondertussen ben ik samen met mijn grote broer Vjellko van Nicole verhuisd naar een andere stal. Vjellko kan inmiddels superstoer voor de wagen lopen en ik ga dan ook eindelijk volgend jaar die mooie bolide van mij trekken en chickies versieren *werd tijd zeg*

Samen maken we elke vrijdagochtend het bos onveilig, dan blijft de kooibooi bij mijn baas

Overigens is mijn kooibooi inmiddels al wat gegroeid en mocht ie voor het eerst even op mij zitten, hij had dikke pret, dus dat komt wel goed met ons

Nou nu weten jullie weer een beetje hoe het met mij gaat! Ik hoop op een nieuw topic straks waarin ik mijn slanke lijn kan showen voor de wagen!