Bericht
door Keandra » vr 30 aug 2013, 10:18
Dat is toch al een goed teken.
Hopelijk houdt het aan en is het binnen enkele dagen beter. toj toj
Wij gaan morgen naar een jaarling gaan zien.
Dit omdat ikzelf heel onzeker ben naar de toekomst toe met Jalenka. Mijn pa doet een beetje raar sinds mijn zus weer bij hem woont en hij staat achter met het stalgeld te betalen van jalenka.
Het kost me ook veel tijd om haar te verzorgen en als van zijn kant het stalgeld er niet af kan, wordt het me na 4 jaar bloed,zweet en tranen toch een keer te veel. Ik zit er al 4 jaar achter, voor de verzorging, smid, DA. Het inrijden heb ik zelf gedaan, hier ook les voor genomen, voor mijzelf en voor Jalenka, want zo beter je beide, anders blijven de fouten bestaan. Nu woont mijn zus (vorige eigenaar) weer bij mijn pa en sindsdien denk/vrees ik dat mijn zus jalenka terug wilt.
Leslie wil dat ze of op mijn naam gezet wordt (geheel van mij dan, dus ook stalkosten, maar aangezien het nu lukt zal het dan ook nog wel lukken, en verwacht dit jaar nog een opslag van mijn werk, dus moet het dan ook wel lukken) ofwel moet ze weg. Dan mag ik me er niet meer moe in maken en mijn energie in een ander paard steken. Eentje waar ik dan wel zeker van kan zijn dat ze van mij is en blijft (of het moet dan zijn dat er een reden is thuis zelf dat het paardje dan weg moet maar daar ga ik nu niet over piekeren.)
We gaan dan morgen zien en verder gaan we volgende maand afwachten. mijn pa heeft beloofd dat hij zou geld overschrijven, als hij dat niet doet moet jalenka van mij voor de winter weg. Dan stop ik ermee.