Wat is nou DE vliegendeken voor een Fjord
Wat is nou DE vliegendeken voor een Fjord
Mag aan mij liggen maar ik heb nu 2x een vliegendeken gepast van 2 verschillende merken en 2x past het niet. Heb QHP geprobeerd, ging aan de voorkant niet dicht.
Nu een Bucas buzz-off, nou die gaat dicht aan de voorkant, maar comfotabel grazen met de kop aan de grond is er niet bij. Zowel Anka als Nisko hebben forse halzen die mooi diep uit de borst komen. De Bucas vind ik verder een erg mooie deken maar zou het met een maat groter nou wel beter passen?
Iemand nog suggesties voor andere merken?
Nu een Bucas buzz-off, nou die gaat dicht aan de voorkant, maar comfotabel grazen met de kop aan de grond is er niet bij. Zowel Anka als Nisko hebben forse halzen die mooi diep uit de borst komen. De Bucas vind ik verder een erg mooie deken maar zou het met een maat groter nou wel beter passen?
Iemand nog suggesties voor andere merken?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Re: Wat is nou DE vliegendeken voor een Fjord
Ik heb een Amigo vliegendeken. Erg fijne dagen en UV stralen worden ook iets tegen gehouden.
Wodan en ik M1+10
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik heb zo'n goedkoopie van Epplejeck en die zit goed. Ik heb hetzelfde probleem met Bucas en ik vind de pasvorm van QHP echt om te huilen van alle soort dekens.
Svenna past de meeste dekens van BR, EJ en HH goed.
Svenna past de meeste dekens van BR, EJ en HH goed.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Nou ik dacht al ligt dat nou aan mij? die QHP was mooi ding met losse hals en hoofdkap. Maar de buikflap was te kort (op die bollen van mij zijn te dik
), maar erger nog, die kreeg ik echt niet dicht voor. Nou ja, ik ga morgen maar naar Divoza de Bucas ruilen voor BR of Amigo of HH. *zucht*

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ik heb een vliegendeken van Horze met afneembare hals. Wel een maat kleiner als normaal, een 195 kon hij echt in zwemmen!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ik ben het meest tevreden van Horseware.
De Rambo protector is hier 2,5 seizoen meegegaan, maar nu wel bijna klaar voor de vuilbak
Mooie pasvorm, trekt ook nooit scheef na rollen oid en de losse nek is prima qua lengte.
Nu heb ik de Amigo Mio, budgetdeken van Horseware. Je merkt dat het minder kwalitatief is, maar blijft ook heel mooi liggen. De nek is een klein beetje te lang maar niet storend, is wel een vaste dus ivm de manen niet zo handig (ik heb ze nu afgeschoren)
Voorheen was ik groot fan van de vliegendekens van Fouganza (decathlon). Ook mooie pasvorm, met een goede buikflap, maar wel een veel te lange losse nek. Ik heb het idee dat die qua kwaliteit enorm achteruit zijn gegaan. Begin juli zo'n deken gekocht en nu loopt Hay alweer met een ander, en dat terwijl hij zelf geen sloper is en z'n weidegenootjes er ook niet aankomen...
De Rambo protector is hier 2,5 seizoen meegegaan, maar nu wel bijna klaar voor de vuilbak

Mooie pasvorm, trekt ook nooit scheef na rollen oid en de losse nek is prima qua lengte.
Nu heb ik de Amigo Mio, budgetdeken van Horseware. Je merkt dat het minder kwalitatief is, maar blijft ook heel mooi liggen. De nek is een klein beetje te lang maar niet storend, is wel een vaste dus ivm de manen niet zo handig (ik heb ze nu afgeschoren)
Voorheen was ik groot fan van de vliegendekens van Fouganza (decathlon). Ook mooie pasvorm, met een goede buikflap, maar wel een veel te lange losse nek. Ik heb het idee dat die qua kwaliteit enorm achteruit zijn gegaan. Begin juli zo'n deken gekocht en nu loopt Hay alweer met een ander, en dat terwijl hij zelf geen sloper is en z'n weidegenootjes er ook niet aankomen...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
IIg een zonder hals want die passen toch nooit om die dikke speknek