Leuke dames Jilly!
En Charret, leuk dat Dragan ook aan de slag gaat. Benieuwd hoe hij eruit ziet zonder manen!
Vind je dat trouwens niet heftig, meteen een bijzet zo in het begin? Wat is de meerwaarde daarvan, bij zo'n jong paard en op dit punt in de opleiding?
Het is overigens niet de bedoeling dat mijn vraag vervelend kritisch overkomt, ben oprecht geïnteresseerd

Vind het ontzettend leuk en interessant hoe iedereen hier een eigen stappenplan en aanpak volgt met zijn of haar guppy, en ben ook benieuwd naar de onderbouwing. Ook, of misschien juist, als ik iets tegenkom dat ik zelf heel anders doe of zou doen.
Dennis, ik zag de foto van Geke met zadel! Goed hoor! Ze ziet er al flink volwassen uit
Ik heb vandaag weer eens op Wente gezeten. Zo, na bijna 3 weken weer even erop, en voor het eerst echt alleen in de bak. Ging echt geweldig! Supertrots op de kleine dame.
Het stuur is schots en scheef (de ene keer reageert ze nauwelijks en dan pivoteert ze ter plaatse, is ook lastig met maar aan 1 kant een teugel), maar het doet het. De rem bestaat en het gas is ook ergens verborgen in stemhulpen en motivatie.
Wente vindt het wel een leuk iets geloof ik, is superrelaxed en gezellig. Zo alleen-met-z'n-tweetjes in de bak met een half stuur bleken we nogal gauw vast te komen te zitten in hoeken van de bak, maar och, dat zijn details.
Genieten toch! Mijn lieve puppypaard. Trots!