Zoals vele van jullie al weten heb ik Toot gekocht van Amber.

Toot is inmiddels al een jaar bij mij maar was nog steeds van Amber. De bedoeling was dat hij terug zou gaan. Hij zou al een aantal keer terug gaan naar Amber, maar dit ging telkens niet door. Nu hadden wij de afspraak dat hij einde van dit jaar terug zou gaan. Ik zag er natuurlijk erg tegenop. Ik heb echt een band met Toot en ik vind het echt een geweldig beestje. Inmiddels zijn we alweer M1 dressuur.
Vrienden van mij vroegen wel is of ik Toot niet wilde kopen. Mijn antwoord was dan altijd heel kort, nee want ik wil een dressuurpaard. En Amber verkoopt hem toch niet. Tuurlijk denk je er dan wel is over na hoe het zou zijn als...... Maar ik wilde er ook niet te lang over nadenken omdat ik toch wist dat hij weer weg ging en de vraag nooit had verwacht. Totdat... Amber vroeg of ik interesse had om Toot te kopen. Ik wilde het natuurlijk dolgraag. Maar ik moest er wel even over nadenken. Ik heb overlegd met mijn moeder, instructeur en vrienden. Mijn beslissing was eigenlijk al snel genomen. Ik wilde Toot kopen.
Eigenlijk is er natuurlijk weinig veranderd voor Toot. Hij verhuisd niet of iets dergelijks. Het is voor mij een geruststelling dat hij nooit meer weg gaat en dat is een heerlijk gevoel!
Ik wil Amber nogmaals bedanken voor deze kans. Al weet ik hoe moeilijk het voor haar is.