Moeilijke beslissing genomen
Re: Moeilijke beslissing genomen
Kun je een beetje om je interpunctie denken Karin, leest wel zo fijn!! 

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hoorde het al van Maris, en hij kan geen beter baas treffen dan Mandy. Leuk dat ze het nu met Fjel gaat proberen. Maar het blijft wel zuur voor jezelf maar Fjel was idd geen kinderpony jn wording. Anderzijds krijg je wel een supergave cowboyknollie ervoor terug.
-
veel sterkte, het is altijd moeilijk als er eentje weggaat.
Dank je Pascale hij heeft het echt super daar gaat allemaal goed met hem.
Sorry Esther maar als ik schrijf met veel emotie gaat het wel eens mis is begrijpelijk toch.
Sorry Esther maar als ik schrijf met veel emotie gaat het wel eens mis is begrijpelijk toch.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Fijn dat hij een goed adres heeft gekregen!
Ik zit hier momenteel zelf ook met een zeer moeilijke en pijnlijke beslissing,,
Ben als de dood dat hij in de handel verdwijnt...
Advertentie klaar,, maar nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om op '' plaatsen' ' te drukken
Ik zit hier momenteel zelf ook met een zeer moeilijke en pijnlijke beslissing,,
Ben als de dood dat hij in de handel verdwijnt...

Advertentie klaar,, maar nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om op '' plaatsen' ' te drukken

Ja het blijft moeilijk een paard verkopen ik mis hem nog iedere dag maar ik weet ook dat hij het nu goed heeft en hij gelukkig kan zijn helaas zonder mij.
http://www.fjorkahoeve.nl