updatje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
mirretje

updatje

Bericht door mirretje » ma 29 jul 2013, 12:24

Na lange tijd van afwezigheid meld ik me hier ook weer eens. De reden dat ik hier niet meer zo actief ben is dat ik het erg druk heb met mijn gezin. Ik doe ook zelf niks meer met Fjorden. Maar ik ken hier best veel mensen, en vind het wel leuk om wat van de fjordenwereld op de hoogte te blijven.

We doen nog steeds veel met paarden, we hebben er op dit moment 13. We hebben Mibora nog steeds, nu dus 21 jaar. Fjord Opuntia van mijn vader is er ook nog. Mijn vader ment met hem. Verder hebben we geen Fjorden meer. We hebben we 8 toltende paarden (2 IJslanders, rest grotere) waar we ook wat mee fokken. Ik rijd ze ook.
Met Mibora gaat het goed. We doen alleen helaas niks meer met hem. Hij wordt wat ouder, maar dat is verder aan weinig te merken, is fit en gezond. Eigenlijk jammer dat niemand met hem werkt. Mijn dochter rijdt hem heel af en toe. Hij hoort alleen zo bij ons dat hij hier fijn mag blijven.
Anita
Contacteer:

Re: updatje

Bericht door Anita » ma 29 jul 2013, 23:44

Leuk ook hier weer eens iets van je te lezen Mirjam. Moet zeggen dat ik hier ook niet meer zo actief ben als ik altijd geweest ben.
Hoe is het nu met jouzelf dan?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Bella
Contacteer:

Re: updatje

Bericht door Bella » di 30 jul 2013, 02:06

Toch fijn zo een update te horen Mirjam! Heb wel vaker dat ik me afvraag hoe het met een aantal gaat, omdat ze hier weinig tot niet meer posten.
Geluk is de vrucht van intens werk
Plaats reactie