Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Marlie78
Bericht
door Marlie78 » di 16 jul 2013, 06:44
Gefeliciteerd svenniepennie! Wat gaat de tijd snel hè?!
September is ed alweer een jaar bij mij
Knappe Ellen

en jullie natuurlijk ook
Evita heeft mooie punten! Leuk!
-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » di 16 jul 2013, 06:51
Wat fijn dat Ellen het ook zo goed als voltigepaard doet!!!
Mijn bijrijdster gaat Evita rijden met de proef.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Svenniepennie
Bericht
door Svenniepennie » di 16 jul 2013, 20:16
Jaah gaat echt super snel
Enya mijn nieuwe topper Anton x Yarra
Svenn ook mijn topper Lenngard x Nienja
-
froukje91
Bericht
door froukje91 » di 23 jul 2013, 15:28
Haha Ellen was afgelopen week beetje afwisselend

Ene dag super druk en dribbelig andere dag heel rustig en dan ineens met galop raar beginnen te hupsen

Gisteren was ze wat sloom maar ja we deden ook rustig aan met dit weer en vandaag was ze heel braaf met even een ondeugend moment waarbij mij zusje er ineens naast lag op buitenrit. Ze bokte ineens. Gelukkig geen ernstige dingen en kon mijn zusje meteen weer op stappen en weer verder rijden. Ze heeft ook nog een tik gehad van Fiona die momenteel heel erg aan het puberen is. Wilde niet meer verder toen kreeg Fiona een tik op de kont waardoor ze bokte tegen mijn zusjes been. Gelukkig weer geen gewonden

-
Gwenny
Bericht
door Gwenny » di 23 jul 2013, 23:08
Het hangt kennelijk bij de fjorden in de lucht :p , dat puberen. Eran vind het nu leuk om keihard weg te rennen richting gras als ik hem zonder halster meeneem (doet hij anders echt never) en om ineens enorm hard te 'schrikken' van een opvliegende vogel of geritsel in de struiken. Vandaag sprong hij een beetje opzij en gleed vervolgens met alle 4 zijn benen weg. Hilarisch :p .
Morgen weer een dagje kliniek. Toch een bewegings- en kreupelheidsonderzoek en naar aanleiding daarvan een nieuw beslag en eventueel foto's van de lendenwervels/bekken. En mogelijk aanvullend onderzoek aan het rechter voorbeen. Hij blijft compenseren en training heft het onvoldoende op, vandaar dat we toch verder gaan kijken.
Gelukkig heeft hij nu al weken geen kolieksymptomen en/of bevangenheidssymptomen en gaan zijn longen inmiddels al een aantal maanden best wel goed. Ik bid en hoop dat hij er nu doorheen is en geen terugvallen meer krijgt.
En nu pitten, want over 6 uur gaat de wekker weer omdat ik vroeg met mijn fjeurd op pad moet.
-
Keandra
Bericht
door Keandra » za 27 jul 2013, 16:44
Jalenka heeft morgen weer les.
niet met mij, maar dan weer eens met isabelle.
Omdat ik woensdag al ga geopereerd worden aan mijn knie, wil ik niet dat ik nog een extra ongeluk heb (ben er nog maar pas weer afgevallen).
Hierdoor gaat Isabelle ze rijden (3 keer of zo) tot midden augustus en dan gaat leslie les nemen van Isabelle met Jalenka.
Dit opdat ze toch gereden wordt en toch kan vorderen. (ze vordert zo goed de laatste weken)
Vindt het rot maar eigen gezondheid gaat voor.
Jalenka moet al niet veel werken dus hetgeen ze moet doen, moet des te beter zijn.
-
Elvis
Bericht
door Elvis » za 27 jul 2013, 18:16
Je meniscus las ik keandra... dacht ik al

leek zo op mijn verhaal.
Vandaag in barendrecht geweest,was erg gezellig! Nu met elvis goed gaan oefenen voor lisse,zag hem al op de deelnemerslijst staan.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

-
Keandra
Bericht
door Keandra » za 27 jul 2013, 18:56
Jep.
Het was dus dat of kruisband.
Ben al blij dat ik super snel geholpen ga worden.
-
Elvis
Bericht
door Elvis » za 27 jul 2013, 19:04
Ja dat gaat heel rap,des te meer meniscus je kunt behouden!
En ook het herstel ging bij mij super snel! Heeft wel lang geduurd voor ik weer volledig kon buigen,maar dat is normaal,littekenweefsel wat dan moet oprekken.
Kan me herinneren dat paardrijden nog wat last gaf,ook wat weekjes erna...

-
Keandra
Bericht
door Keandra » za 27 jul 2013, 19:24
Ik ga maandag nog even bellen voor meer info over de opname en hoelang alles zal duren.
Want Leslie mag niet met de auto rijden en hierdoor heb ik een taxi en babysitter nodig.
Hoop ook dat ze me dan kunnen zeggen wat ze juist gaan doen.
Vind het dus heel raar, is via daghospitalisatie maar moet er pas tegen 12u zijn. En dat vind ik toch redelijk laat. Tegen welk uur mag je dan pas vertrekken?
-
Sharyn
Bericht
door Sharyn » za 27 jul 2013, 22:22
Vandaag een leuk dagje Barendrecht (keuring) gehad. Ik had mijn camera meegenomen, maar toen ik aankwam regende het zo erg dat ik de camera maar in de auto heb laten liggen. Thuis heb ik mijn kanjer maar even voor de lens gezet.
Lekker koppie

-
Esther
Bericht
door Esther » zo 28 jul 2013, 08:07
Gossie, geen spat veranderd!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Daphne!
Bericht
door Daphne! » zo 28 jul 2013, 08:10
Wat ziet je spetter er goed uit sharyn! Snel een x afspreken.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
-
Elvis
Bericht
door Elvis » zo 28 jul 2013, 14:00
Keandra, moet je niet eerst naar anesthesie om alles te checken? Daar is mij toen verteld hoe alles zou gaan,en vlak voor de operatie komt de orthopeed je uitleggen wat hij gaat doen.
Ik werd om half 12 ong. Geholpen duurde zo n half uurtje,terug naar de kamer en vervolgens wachten tot de ruggenprik is uitgewerkt en tot je geplast hebt. Ik ging om 3uur naar huis zoiets.
Leuk je ontmoet te hebben sharyn ! Eachann wat een herkenbaar hoofd heeft hij toch!
Volgend jaar mee doen hoor met de keuring

-
Keandra
Bericht
door Keandra » zo 28 jul 2013, 14:27
Nee, moet langs de huisarts voor alle vooronderzoeken zoals bloedtesten en ECG.
Moet gewoon tegen 12u in ziekenhuis zijn. Mag kiezen uit lokale verdoving of volledige, ga voor dat laatste want heb al 2 keer een ruggenprik gehad en heb het daar toch totaal niet meer voor (wil ze echt niet bezig zien en voelen). Als het echt niet lang duurt verwacht ik nog op een redelijk uur thuis te zijn.
Daarstraks de paardjes weer aan straat gezet. Ze mogen de rest van dat stukje opeten. Nadien krijgen ze weer strookbegrazing.
-
Elvis
Bericht
door Elvis » zo 28 jul 2013, 15:52
Okay ik had wel een ruggenprik dus hoe het dan zou gaan na narcose weet ik eigenlijk niet... wat een gedoe he om zo n klein dingetje in je knie die behoorlijk last geeft..
Elvis vandaag gereden buiten,hij werd helemaal opgegeten door de dazen .... was niet leuk hij raakte heel geïrriteerd ... en daarna ze kapsel even gefatsoeneerd ...

-
Keandra
Bericht
door Keandra » zo 28 jul 2013, 17:07
Wel we zijn nu 2 weken later en kan wel al redelijk normaal rond lopen, ookal is er niks aan gedaan. Joggen of hard lopen moet ik niet doen. Springen ook niet. Maar ben al blij dat ik voorlopig toch nog enkele redelijk te been ben. Kan ik huishoudelijk alles ok zetten opdat ik daarna enkele dagen minder moet doen in huis.
Voor de lokale verdoving heb ik schrik gekregen ja. Bij mijn 2e bevalling had ik een epidurale gekregen en die was ik redelijk snel kwijtgespeeld (foutje bij het zetten, was niet goed vastgemaakt). Ook wist ik waaraan en waaraf en dan ga ik piekeren en dat is ook weer niet goed. het hielp dat leslie naast me zat. Dat zal nu niet zo zijn. Daarmee liever gehele verdoving. Ik verwacht daar geen problemen mee, juist dat het wat langer zal duren.
-
Sharyn
Bericht
door Sharyn » di 30 jul 2013, 10:16
Dankje Daphne! Jullie moeten zeker snel een keer komen.
Desiree, was ook leuk om jou te ontmoeten. En we gaan zeker volgend jaar mee doen met de keuring. Ben ook erg nieuwsgierig naar Elvis "in het echt". Grote kans dat ik naar Lisse kom. Kan ik Jabba ook even bewonderen.
-
Elvis
Bericht
door Elvis » di 30 jul 2013, 10:27
Leuk Sharyn dat je waarschijnlijk naar Lisse komt... !
Als je volgend jaar mee gaat doen moeten we proberen naar dezelfde keuring te gaan,kunnen de broertjes weer is op de foto samen, zou leuk zijn na zoveel jaartjes!
Keandra fijn dat je nog een beetje te been bent is wel lekker,ik kon echt niks toen... Zo kun je inderdaad het huishouden nog even aanpakken.

-
Sharyn
Bericht
door Sharyn » di 30 jul 2013, 14:51
Samen met Elvis op de foto is een super idee. Gaan we doen.... (alleen nog een heel jaar wachten, zucht)