Hier wat foto's van KNHS zomerinstructieweek mennen week 2

2 foto's van maandagochtend. Beetje losrijden. De eerste les is eigenlijk om te kijken of de combinaties wel bij elkaar in de les passen. Maar ik rijd al 4 jaar met dezelfde in les dus dat zit wel goed (we vragen er dus om hihi)
Dinsdag reed ik in de ochtend een megasaaie suffe les. In de middag niet gegaan, ik reed in de avond mee in een clinic van Ad Aarts (bondscoach ponies en enkelspan paarden). We hebben/hadden nogal een galop probleem. Maandag dachten ze dat Det op hol ging maar ik bleef lachen hihi. Ook deze meneer had er geen adviezen voor.
Dan de woensdag eindelijk weer eens een prachtige dag! En dat is dan ook nog eens marathon/vaardigheidsdag super gaaf!

Lekker koppie toch!

Ook in de hindernissen netjes rijden, dit om stelling/buiging te behouden, anders schiet ze in de stress en valt er niet mee te rijden.

Oke ook even fijn door de waterbak.

Lastige hindernis 2 keer een paal geraakt

De derde keer ging het goed, trots op mijn meisje!
Dan de donderdag, die dag weer zoveel nuttige tips opgedaan. Jammer dat instructeurs zo retever moeten wonen.

Hier lijkt me het probleem duidelijk. Wat ik er vanachter in rijd.... Laat ik er van voren en in lengte zo weer uit gaan, waardoor het erg vlak/tam word.

We zijn er nog niet, maar met dit plaatje ben ik erg blij. Ik kan alweer af en toe als ze goed voelt galopperen in de baan.
Dit weekend weer wedstrijd!