Bericht
door Esther » wo 03 jul 2013, 07:38
Zie in Fello nu ook wel steeds meer zijn familie terugkomen!! Had ik eerder iets minder.
Draafde Betula achter wat korter, of is dat toevallig op deze foto zo? Verder vind ik dat wel een aansprekend dier, tenminste aansprekend voorkomen! (Iets wat ik persoonlijk minder vaak zie bij Kunars)
Alida, ja, Ronnie.. Maar toch ook wel wat Gardar invloeden, die misstaan haar niet!!
Jammer van Faira, maar het zijn punten die nog kunnen veranderen, heb goede hoop dat dat nog wel een 1e premie gaat worden!
Wat heeft Bonnie een mooi lijntje, zal binnenkort echt eens gaan zoeken naar foto's van Uzachia!
Zie er nog niet echt het Halldor/Tea achtige in terug. Maar dan moet ik ook eens even kijken of Uzachia echt een Halldortype was, dat weet ik zo even niet..
Zo van de foto had ik Dutch er zo nog niet uitgepikt, die was wel lekker bezig zo te zien, hihi..
Vernam gisteren al dat ik niet de enige was die dacht; Wat moet Ronald Jansen nu helemaal in Zeeland met zijn paard, maar Rimska is ook van eigenaar veranderd.. Zo Basco, maar dan zie ik het meer op de laatste foto!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'