bedankt voor de leuke reacties weer
leoensuzanne schreef:Terwijl ik het lees,incl foto's, leef ik helemaal met je mee!!!
Poeh, zal wel schrikken zijn geweest, maar Cayleigh is erg dapper!! Leuke foto's, en ook voor Cayleigh om te zeggen, dat ze op die hengsten heeft gereden. Dát was dus echt Penny!!
Ik zag net dat Jilly al precies dat schreef wat ik dacht....stel je voor...je bent 8 jaar en vertelt doodleuk dat je op 1 dag op 3 actieve dekhengsten hebt gereden....dat gelooft toch geen kip???!
Marissa schreef:Leuke foto's! Ze genoot wel echt van het rijden hè?

Die val was alleen echt even schrikken...
Ik zal nog even die foto's mailen trouwens van jou en Manus

mail nou mail nou mail nou mail nou mail nou!!!!
Roosjuh schreef:Oei, boem!
Maar mooi dat het een geslaagde dag is geweest, hoe was het de dag erna? Of had ze nergens last van?
Ze had er eigenlijk meteen al geen last van gelukkig, het was denk ik meer de schrik en blijkbaar neemt ze Drafur niks kwalijk

Al zijn er inmiddels alweer 10 andere spaardoelen de revue gepasseerd
Kelly schreef:Arme Cayleigh...
Naja mamma misschien heeft het als voordeel dat ze nu weet dat je ook in het zand kan belanden. Heeft je hart het gehouden?
Heeft Drafur alweer veel gedekt? Ik vind hem behoorlijk schraal.
Ze heeft op P.C. leren rijden....geloof mij...het zand heeft ze al wel vaker van dichtbij gezien

Qua hart moet ik altijd aan dat liedje van "Van Dik Hout" denken
Dit hart, ik heb het pas gekocht
Bewust een tweedehands
Je blijft geen gouden kopen
Ook al had je wel de kans
De context is heel anders natuurlijk, maar volgens mij ben ik ook al aan mijn 26e tweedehands houten hart toe inmiddels
foss schreef:Geweldig ik hoop dat mijn zoontje dit later ook zo gaat doen echt leuk.
Be careful what you wish for.....dat is alles wat ik hierop kan zeggen
Ivonne schreef:mooie opmerking van Cayleigh: mama, wordt Heros ook hengst?

ach die was ik alweer helemaal vergeten.....