Al een tijdje niet echt 'actief' geweest op FW.
Wel alles meegelezen en af en toe gereageerd..
Hier even een update wat betreft Ydel.
Ik had Ydel vorig jaar niet laten dekken om haar eens lekker door te pakken in het werk.
Door wat lichamelijke probleempjes(weer door mijn knie gegaan) bij mij is dit voor mij alleen bij het werk voor de kar gebleven.
Mijn verzorgster reden er af en toe nog op.
Dus besloten om haar dit jaar weer te laten dekken, want ik mis die kleine gele pluizenbolletjes zo! En Ydel ook, want die kijkt net zo lang naar veulentjes tot ze naar haar toe komen vliegen lijkt het wel

Ik heb nog steeds een huis te koop staan en zit inmiddels al bijna 2 jaar in ons nieuwe huis.
Die dubbele lasten beginnen ons een beetje op te breken.
Vandaar dat ik een 'moeilijke' beslissing heb moeten maken.
Jessica(zusje) heeft sinds eind vorig jaar een huis met wat land en een grote schuur gekocht.
Harvey komt daar aan huis te staan.
Ze wil hem daar niet alleen hebben staan..
Dus ik heb besloten om Ydel voor onbepaalde tijd lekker bij mijn zusje neer te zetten.
Is alleen wel elke keer 45 minuten rijden als ik haar wil zien.
Maar dat heb ik er graag voor over

Andere optie was namelijk verkopen, en als ik daar weer aan denk, rollen de tranen zowat over mijn wangen.
Ik ben Jessica echt super dankbaar dat Ydel daar mag/kan staan!!
14 juni gaat ze verhuizen en zal ik zeker een fotootje plaatsen van de mama die herenigd wordt met haar kind

Tevens hoop ik dat het wat meer rust in mijn hoofd gaat bieden en ik daardoor wat meer tijd overhoud om de makelaar achter zijn kont aan te zitten

Ydel staat nog nietsvermoedend lekker dik te zijn op het land..
Eergister voor het eerst sinds maanden weer eens een heerlijke buitenrit gemaakt... Echt genieten

Lange update, maar dat was m wel