Bij wie zou jij een clinic willen volgen?
Bij wie zou jij een clinic willen volgen?
Even een vraagje: als er een clinic (dressuur, midden vh land) georganiseerd zou worden, door wie wil je graag dat die gegeven wordt en wat zou je er max aan willen betalen.
Brand maar los!
Zal even met mezelf beginnen: Albert Nap of Adelinde/Coby van Balen/Tineke Bartelds, kosten .... max 100€
Brand maar los!
Zal even met mezelf beginnen: Albert Nap of Adelinde/Coby van Balen/Tineke Bartelds, kosten .... max 100€
- rocky&moby
Re: Bij wie zou jij een clinic willen volgen?
Dressuur is voor mij niet zo interessant maar komen de meest van boven genoemde
namen voor 100,00? Weet wat privé les bij sommige kost :-)
Wel een leuk idee voor midden nl, het zou leuk zijn als er wat meer activiteiten
zijn buiten hoenderloo en vaak noorden. Naast dressuur schrijf ik me overal voor in haha.
namen voor 100,00? Weet wat privé les bij sommige kost :-)
Wel een leuk idee voor midden nl, het zou leuk zijn als er wat meer activiteiten
zijn buiten hoenderloo en vaak noorden. Naast dressuur schrijf ik me overal voor in haha.
Nee die komen niet voor 100 euro maar als je een flinke groep deelnemers hebt en het totaal bedrag deelt kan je dat wel redden hoor.
Plus je rijdt een clinic vrijwel nooit alleen maar in groepjes van drie of vier.
Ik zou zelf van Baalen of Bartels ook interessant vinden, en als je iets wil organiseren kan ik je A van Silfhout ook aanraden. Ik train bij hem en hij geeft vaker clinics op hun eigen lokatie in Lunteren. Prijzen zijn ook niet zo over de top als bij de eerst genoemden als je met een leuk aantal mensen bent.
Plus je rijdt een clinic vrijwel nooit alleen maar in groepjes van drie of vier.
Ik zou zelf van Baalen of Bartels ook interessant vinden, en als je iets wil organiseren kan ik je A van Silfhout ook aanraden. Ik train bij hem en hij geeft vaker clinics op hun eigen lokatie in Lunteren. Prijzen zijn ook niet zo over de top als bij de eerst genoemden als je met een leuk aantal mensen bent.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ik zou er veel voor over hebben als er een clinic te volgen was van iemand die de gouden tip(s) heeft om spanning (van jezelf) weg te laten vloeien.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ik zou erg graag nog een clinic willen volgens van Anja Beran en van Herwig Radnetter.
Beide ben ik ook wel van plan.
Helaas komen deze mensen uit het buitenland dus zijn de clinics altijd een stuk duurder
Beide ben ik ook wel van plan.
Helaas komen deze mensen uit het buitenland dus zijn de clinics altijd een stuk duurder

Dan kun je informeren bij Bianca Boonacker, zit heel dicht bij jou in de buurt.Jankeke schreef:Ik zou er veel voor over hebben als er een clinic te volgen was van iemand die de gouden tip(s) heeft om spanning (van jezelf) weg te laten vloeien.
En is niet zo abnormaal duur.
http://www.2bone.nl/
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Tja voor 100 euro kan ik ook een les volgen bij Frenk Jespers en dat is krappe 500 meter van stal vandaan. Maar ik rij voorlopig nog niet en al helemaal niet fanatiek dressuur (hoewel het soms toch wel weer kriebelt).
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
Ik ga uit van een uur
Albert top gast, maar hoef ik geen clinic van (sorry Albert) als ik daarbij zou willen lessen,
zou ik hem gewoon bellen denk ik, dat is handiger, zit hier om de hoek.
Maar omdat je naar de kosten vraagt, 30 euro.
Adelinde niet mijn rijstijl denk ik dus zonde van de centen, zou wel gaan staan kijken, want ervan leren kan je zeker
en rijden kan ze ook wel.
Coby, zie Adelinde verhaal. Kan er veel van leren, maar zou denk ik niet zo snel met eigen paard meedoen.
Tineke is wel gaaf kosten max... 60 euro.
Hier onlangs op stal voor 75 euro, Johan Hamminga geweest, heb niet meegedaan.. Me toch te duur voor 1 malige actie.
(hij was eigenlijk duurder, maar deel werd gesponserd)
Wel de hele avond er gestaan dus zat opgestoken voor 0 euro.
Echter als Rien van der Schaft voor die 75 euro langs komt doe ik mee (maar die komt voor 100 per 45 min. en dat was vorig jaar),
waarom zou ik dan wel meedoen? Daar heb ik vaker gereden.
Kleine kanttekening, is het voor Fjorden of "gewone" paarden?
Best kans dat als het fjorden zijn aantal clinicgevers al niet eens wil komen.
Albert top gast, maar hoef ik geen clinic van (sorry Albert) als ik daarbij zou willen lessen,
zou ik hem gewoon bellen denk ik, dat is handiger, zit hier om de hoek.
Maar omdat je naar de kosten vraagt, 30 euro.
Adelinde niet mijn rijstijl denk ik dus zonde van de centen, zou wel gaan staan kijken, want ervan leren kan je zeker
en rijden kan ze ook wel.
Coby, zie Adelinde verhaal. Kan er veel van leren, maar zou denk ik niet zo snel met eigen paard meedoen.
Tineke is wel gaaf kosten max... 60 euro.
Hier onlangs op stal voor 75 euro, Johan Hamminga geweest, heb niet meegedaan.. Me toch te duur voor 1 malige actie.
(hij was eigenlijk duurder, maar deel werd gesponserd)
Wel de hele avond er gestaan dus zat opgestoken voor 0 euro.
Echter als Rien van der Schaft voor die 75 euro langs komt doe ik mee (maar die komt voor 100 per 45 min. en dat was vorig jaar),
waarom zou ik dan wel meedoen? Daar heb ik vaker gereden.
Kleine kanttekening, is het voor Fjorden of "gewone" paarden?
Best kans dat als het fjorden zijn aantal clinicgevers al niet eens wil komen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Als iemand niet wil komen omdat het om Fjorden gaat,dan kunnen ze er ook beter blijven,een Fjordenpaard is ook een gewoon paard,die al zijn de gangen niet zo ruim,de rest hetzelfde werkt.
Ook onder de zogenaamde sportpaarden zitten er zat,die er door een Fjord zo uitgelopen worden,dat ligt niet aan het ras,dat ligt aan gebrek aan kennis van mensen die op een koudbloed neerkijken.
Ook onder de zogenaamde sportpaarden zitten er zat,die er door een Fjord zo uitgelopen worden,dat ligt niet aan het ras,dat ligt aan gebrek aan kennis van mensen die op een koudbloed neerkijken.
- Thessa Keizer
Tsja als ik dan echt mag kiezen dan ga ik voor Edward Gal, en daar wil ik dan ook best wel wat voor betalen, 75,- tot 100,-.
Verder vind ik Sander Marijnesen ook wel erg leuk qua les geven, maar daar zou ik dan wel minder voor uitgeven, 60,- ofzo.
Verder vind ik Sander Marijnesen ook wel erg leuk qua les geven, maar daar zou ik dan wel minder voor uitgeven, 60,- ofzo.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ik zou 100 euro te duur vinden om in een groepje een clinic te rijden.
Van wie maakt mij niet zo veel uit. Je leert overal weer wat.
Imke Schellenkens spreekt mij ook altijd aan. Lijkt me ook erg vriendelijk rijden (wat ik toen op de FNRS dag heb gezien).
Of Edward Gal, dat is toch ook wel een kampioentje haha!
Van wie maakt mij niet zo veel uit. Je leert overal weer wat.
Imke Schellenkens spreekt mij ook altijd aan. Lijkt me ook erg vriendelijk rijden (wat ik toen op de FNRS dag heb gezien).
Of Edward Gal, dat is toch ook wel een kampioentje haha!
Dominique Rien vd Schaft organiseert binnenkort weer een 2 daagse curus is met paard geloof ik 150 euro heb je individueel die twee dagen les. Moet je even op zijn site kijken.
Johan Hamminga is idd ook fijn heb ik in het verleden ook een keer een clinic bij gereden. Geen idee wat die kosten waren ging van de rijvereniging uit.
Nioba ik denk dat Dominique wel een punt heeft hoewel je dat misschien niet aanstaat. Natuurlijk zijn er een klein aantal fjorden die zich van het gros onderscheiden en wel in de wat hogere klassen van de basisdressuur goed meedraaien. Maar het gros niet. Dat heeft niks met neerkijken op koudbloeden te maken. Ik kan me voorstellen dat er best trainers zijn die zeggen daar ga ik mijn tijd niet insteken. Je kan geen mensen selecteren tevoren dus je krijgt vanalles voor je neus zo een dag als trainer. Inclusief de zo uit de wei geplukte ongetrainde minder getalenteerde combinaties die ook graag eens een B proefje zouden willen rijden. In dat licht vraag ik me zowieso af los van het ras waar je mee komt of een aantal genoemde namen op beginnende of recreatieve combinaties zitten te wachten. Waar ze dan ook op rijden.
Johan Hamminga is idd ook fijn heb ik in het verleden ook een keer een clinic bij gereden. Geen idee wat die kosten waren ging van de rijvereniging uit.
Nioba ik denk dat Dominique wel een punt heeft hoewel je dat misschien niet aanstaat. Natuurlijk zijn er een klein aantal fjorden die zich van het gros onderscheiden en wel in de wat hogere klassen van de basisdressuur goed meedraaien. Maar het gros niet. Dat heeft niks met neerkijken op koudbloeden te maken. Ik kan me voorstellen dat er best trainers zijn die zeggen daar ga ik mijn tijd niet insteken. Je kan geen mensen selecteren tevoren dus je krijgt vanalles voor je neus zo een dag als trainer. Inclusief de zo uit de wei geplukte ongetrainde minder getalenteerde combinaties die ook graag eens een B proefje zouden willen rijden. In dat licht vraag ik me zowieso af los van het ras waar je mee komt of een aantal genoemde namen op beginnende of recreatieve combinaties zitten te wachten. Waar ze dan ook op rijden.

Sander Marijnessen zit ook al richting de 85 meen ik voor groepje van 2.
Prijzen die ik gaf zijn meestal voor 2.
Zeker omdat je ook leert van de andere combinaties, echter als ik nu weer zou willen lessen bij Rien,
dan wordt het denk ik gewoon bellen en vragen, is namelijk goedkoper, dan maar zonder die andere combinaties.
Heeft me met Toobs gigantisch geholpen.
Hier zijn laatst 4 potentiele nieuwe trainers op proef geweest bij de vereniging, daar zei er ook al 1 van dat hij
geen les wou komen geven, niet genoeg talenten.
En dan hebben we het over gewone rijvereniging, met normaal paarden melange.
En ik denk inderdaad dat ze niet allemaal op recreatieve of beginnende combinaties zitten te wachten, die mensen kunnen
hun clinics uitzoeken en er grote bedragen voor vragen, die gaan echt alleen maar staan doen wat ze leuk vinden,
danwel de crisis moet gigantisch worden, allicht dat ze dan ook iets afdalen naar de gewone ruiter.
Want eerlijk is eerlijk, wij zijn gemiddeld genomen gewoon de gewone ruiter.
Prijzen die ik gaf zijn meestal voor 2.
Thanx! maar wist ik stiekum al, heb vorig jaar 4 dagen meegereden met Toobs, was heel erg leuk en leerzaam.Krista schreef:Dominique Rien vd Schaft organiseert binnenkort weer een 2 daagse curus is met paard geloof ik 150 euro heb je individueel die twee dagen les. Moet je even op zijn site kijken.
Zeker omdat je ook leert van de andere combinaties, echter als ik nu weer zou willen lessen bij Rien,
dan wordt het denk ik gewoon bellen en vragen, is namelijk goedkoper, dan maar zonder die andere combinaties.
Heeft me met Toobs gigantisch geholpen.
Hier zijn laatst 4 potentiele nieuwe trainers op proef geweest bij de vereniging, daar zei er ook al 1 van dat hij
geen les wou komen geven, niet genoeg talenten.
En dan hebben we het over gewone rijvereniging, met normaal paarden melange.
En ik denk inderdaad dat ze niet allemaal op recreatieve of beginnende combinaties zitten te wachten, die mensen kunnen
hun clinics uitzoeken en er grote bedragen voor vragen, die gaan echt alleen maar staan doen wat ze leuk vinden,
danwel de crisis moet gigantisch worden, allicht dat ze dan ook iets afdalen naar de gewone ruiter.
Want eerlijk is eerlijk, wij zijn gemiddeld genomen gewoon de gewone ruiter.
Dames geen discussies aub, ik wil puur ter inventarisatie of we energie moeten steken in het organiseren van een clinic (en regelen lokatie ed).
Dus je naam: van wie wil je evt les: max kosten
Meer hoeven we niet te weten, dus ook niet van wie je GEEN les wilt en waarom, dit is voor ons niet relevant.
Gewoon een simpel lijstje
Dus je naam: van wie wil je evt les: max kosten
Meer hoeven we niet te weten, dus ook niet van wie je GEEN les wilt en waarom, dit is voor ons niet relevant.
Gewoon een simpel lijstje

Regel je dan iets voor FW leden ongeacht ras paard of alleen voor fjorden?

Als het alleen voor fjorden is, zou ik Albert denk ik nemen als ik jou was.
Kan leuk les geven, heeft zeker geen hekel aan beige met rond lijfje en korte pootjes, ook leuk voor eventuele
recreant die mee wil doen, die nooit zal en wil gaan starten.
Zit soort van in de regio en zal geen 100 euro per uur kosten.
Verder zou je kunnen denken aan bv Anne-Claire Bongers (abc dressuur)
Weet er nog 1 maar naam is me totaal ontschoten, als ik het weer weet laat ik het weten.
Kan leuk les geven, heeft zeker geen hekel aan beige met rond lijfje en korte pootjes, ook leuk voor eventuele
recreant die mee wil doen, die nooit zal en wil gaan starten.
Zit soort van in de regio en zal geen 100 euro per uur kosten.
Verder zou je kunnen denken aan bv Anne-Claire Bongers (abc dressuur)
Weet er nog 1 maar naam is me totaal ontschoten, als ik het weer weet laat ik het weten.
Gerard Leijten (mennen dressuur
) - ca. 75 euro

Alleen voor fjorden Kris en ook voor mensen met fjord van buiten FW.Krista schreef:Regel je dan iets voor FW leden ongeacht ras paard of alleen voor fjorden?
Krista wij moeten maa ons eigen clubje oprichten 

Kelly ja dat denk ik ook.
Misschien een clinic voor fwers met een niet-fjord dat zijn er ook al aardig wat toch?!
Misschien een clinic voor fwers met een niet-fjord dat zijn er ook al aardig wat toch?!