Bericht
door Esther » vr 24 mei 2013, 18:31
Leuk die Figo!!
Fjella was erg braaf vandaag!! Bak was achterin net een waterbak uit de marathon, maar daar ging ze gewoon doorheen. Was even wat harder trekken, maar dat deed ze braaf.
Met het inspannen haar met de leidsels achteruit in het span proberen te zetten, ging niet super, maar voor eerste keer eigenlijk nog wel aardig. Tja, ze ging met het achteruit lopen wel op mijn teen staan, maar dan kun je niet boos worden natuurlijk. Ze deed het immers braaf en kon niet zien waar ze liep, hihi.
Ze krijgt ook steeds meer de rust in de kont, in het begin, inspannen en weglopen nog wat druk, maar denk dat ze dit nu wel snel op pikt, was ook meer mijn fout, niet genoeg aandacht aan besteed.
Ze had net een weekje vrij gehad, ik was wat ziekig, maar dat is wel lekker, ze vermaakt zich prima met Grubis, eten neus aan neus!!
Maar ze leert zo snel de laatste tijd!!
Janna heeft ook nog even gemend, kon ik even kijken. Janna zei dat ze zo'n mooi paard aan het worden was en dat het tuig ook mooi stond, dat wilde ik zelf ook even zien!! Maar het wordt, naar mijn mening, een prachtig paard!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'