Ja he..
Wat dan weer wel bijzonder was...
Met dat slechte weer een vrijdag stond Sammie helemaal te trillen vd kou, heb ze dus naar achteren gehaald (dwz in de uitloop met de boxen), Sammie had ik opgesloten in een box zodat hij op kon drogen en op zijn gemakkie hooi kon eten.
De andere 2 liepen dus los in de paddock/box.
De andere morgen heb ik dus Mandel en Swieb als eerste terug op de wei gezet, en tot mijn grote verbazing werd Swieb helemaal gek dat Sammie er nog niet was ?????
Hij bleef tegen het hek opduwen en heen en weer racen totdat Sammie ook op de wei stond. Ze stonden toen ik Sam bracht even neus aan neus, met zijn drieen zelfs, en gingen toen alle 3 hun eigen weg. Dat gaf me echt weer even moed.
Paar uur later stond Sam weer alleen en Swieber aan Mandel geplakt.
ZOu er dan toch wat vooruitgang komen??
Rangorde onduidelijk?
- ukoldaatje
Re: Rangorde onduidelijk?
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- ukoldaatje
Jippie
Ik kan het nu zeggen, het gaat goed..
De shetters stonden gisteren elkaar te krabben en ze staan nu vaker met zijn drieetjes te grazen. Nog niet zoveel als voorheen, maar het gaat duidelijk de goede kant op met die drie mannen!

Ik kan het nu zeggen, het gaat goed..
De shetters stonden gisteren elkaar te krabben en ze staan nu vaker met zijn drieetjes te grazen. Nog niet zoveel als voorheen, maar het gaat duidelijk de goede kant op met die drie mannen!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Gelukkig! Is toch een pak van je hart he?!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- ukoldaatje
Zeg dat wel, je loopt toch rond met een soort van knoop in je maag..vond het niet fijn.
En zojuist lagen de shetters naast elkaar te dutten en Mandel liep er omheen te grazen! Volgens mij gaat t helemaal goedkomen
.
En zojuist lagen de shetters naast elkaar te dutten en Mandel liep er omheen te grazen! Volgens mij gaat t helemaal goedkomen