Ons langverwachte tweespan!
Re: Ons langverwachte tweespan!
Leuk span heb je. Je tuig is echt gaaf!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ah! Wat doet ie dat goed!
Zelfde vraag als pagina terug, waar is Floyd op stage geweest.
En top, die foto van de Fries met Floyd, kan ik zien hoe belachelijk het staat zo'n zwarte naast een fjord
(had hier ook 2 span plannen, maar dat wordt net zo'n hilarisch duo)
Zelfde vraag als pagina terug, waar is Floyd op stage geweest.
En top, die foto van de Fries met Floyd, kan ik zien hoe belachelijk het staat zo'n zwarte naast een fjord

(had hier ook 2 span plannen, maar dat wordt net zo'n hilarisch duo)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Echt super gaaf Nikky!! Eindelijk!!
en het staat goed!
Nu dat prachtige tuig erbij en dan zijn jullie er helemaal klaar voor, top!
Do: staat toch juist grappig naast de Fries alleen hoogteverschil, maar kwa kleur is het best grappig toch!
en het staat goed!
Nu dat prachtige tuig erbij en dan zijn jullie er helemaal klaar voor, top!
Do: staat toch juist grappig naast de Fries alleen hoogteverschil, maar kwa kleur is het best grappig toch!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFF Nicky. Wat zal dat een prachtig gezicht zijn straks met dat geweldige tuig op.
Waar ik wel even benieuwd naar ben is waarom ze geen van beiden een staartriem met culeron dragen?
Waar ik wel even benieuwd naar ben is waarom ze geen van beiden een staartriem met culeron dragen?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ziet er super uit!!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Dank je wel voor de reacties! Helaas gister ging het even wat minder met Floyd voor de kar, dus weer even een stapje terug en weer rustig opbouwen. Weer even ook vertrouwen krijgen, hij was behoorlijk geschrokken en wij dus ook.
At Do en Dennis: Floyd is in Oostelbeers geweest bij Bert Brans (http://www.steenhofstables.com) daar heeft ie eerst voor de sleep gestaan, daarna tweespan en daarna enkelspan. Super daar!
En ach Dominique kan prima hoor zwart en fjord samen. Vond het wel leuk staan, alleen Floyd leek er alleen zo puppy door haha.
Anita, tuig was al ietwat aan de grote kant en bij tweespan zie je toch wel vaker dat ze geen staartriem dragen. Al ben ik het zelf wel van plan. Was nu ook voor eenmalig, dinsdag eigen tuig bestellen
At Do en Dennis: Floyd is in Oostelbeers geweest bij Bert Brans (http://www.steenhofstables.com) daar heeft ie eerst voor de sleep gestaan, daarna tweespan en daarna enkelspan. Super daar!
En ach Dominique kan prima hoor zwart en fjord samen. Vond het wel leuk staan, alleen Floyd leek er alleen zo puppy door haha.
Anita, tuig was al ietwat aan de grote kant en bij tweespan zie je toch wel vaker dat ze geen staartriem dragen. Al ben ik het zelf wel van plan. Was nu ook voor eenmalig, dinsdag eigen tuig bestellen

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

- Tante Flavie
- Contacteer:
Hier ben ik dus echt wel jaloers op...
Max had ik eerst, Winnie kwam om dubbelspan te rijden... ging 2 ritten goed om nadien nooit meer goed te gaan...
Twee totaal verschillende temperamentjes... die bovendien niet samen willen werken...
Ondertussen kan Max geen bit meer in wegens tandproblemen, dus dat probleem is nu ook verholpen én doet Winnie het steeds beter... ook in het span...
Succes met je paardjes!
Max had ik eerst, Winnie kwam om dubbelspan te rijden... ging 2 ritten goed om nadien nooit meer goed te gaan...
Twee totaal verschillende temperamentjes... die bovendien niet samen willen werken...
Ondertussen kan Max geen bit meer in wegens tandproblemen, dus dat probleem is nu ook verholpen én doet Winnie het steeds beter... ook in het span...
Succes met je paardjes!
Gaaaf Nikky!
Bij BRans geweest. Leuk:-D
Bij BRans geweest. Leuk:-D
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Leuk stel zo samen en wat een gaaf tuig krijgen ze zeg super.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Mooi span. Hopen dat het snel weer goed gaat. Dat tuig is echt te WAUW!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- ukoldaatje
Prachtig uitzicht 2 fjordenkonten voor je!
Tuig zou ik ook zo voor gaan, mooi met dat blauw onderlegd!
Tuig zou ik ook zo voor gaan, mooi met dat blauw onderlegd!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Leuk!
Welk merk is dat tuig? Ik vind het echt heel erg gaaf, zo met dat blauw.
Welk merk is dat tuig? Ik vind het echt heel erg gaaf, zo met dat blauw.
Dank jullie! 
Tante Flavie, dat is wel echt balen zeg! Hoop dat het bij mij toch wel anders gaat.
Nicole74: Merk is Arden, is een Pools merk. De enige dealer in Nederland is de Lemerij in Hengelo
Over zes weken krijgen we het tuig binnen!

Tante Flavie, dat is wel echt balen zeg! Hoop dat het bij mij toch wel anders gaat.
Nicole74: Merk is Arden, is een Pools merk. De enige dealer in Nederland is de Lemerij in Hengelo

Over zes weken krijgen we het tuig binnen!

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Dan willen we wel een foto van de complete combinatie hoor Nikky!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)