Freek schreef:leuke foto's! en gefeliciteerd met je behaalde resultaten van gisteren!
Thanks
Jeempie schreef:Zo, dat ziet eruit als een heel groot en sterk paard! Nette punten voor een eerste keer M.
Ook erg leuk dat je zo veelzeidig met hem bezig bent.

veelzijdigheid vind ik erg belangrijk en houdt ze fris
Love_Jordy schreef:Nette punten! en het is inderdaad een Tank!
Mooi hoor!
Het mag ook wel hij is heel lang heel rank geweest een echte langpootmug
janna schreef:Wat goed de M alweer, weet nog als de dag van gisteren dat hij als net afgespeend ventje in het land stond. Jullie zijn een mooie combi Brigit!
Super leuk om te horen! We hebben ook echt een klik samen! Hij doet alles voor mij, voor sas trouwens ook
kim91 schreef:Nette punten voor de eerste keer M! Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst M1 gestart met Toot. Helaas 2 keer moeten afgroeten doordat het gras onwijs glad was en Toot aan alle kanten uitgleed. Vind het fijne proeven om te rijden! Heel veel succes verder!
Ik heb wel ijzers met stiften in bij ons was het goed te doen, heb punten laten liggen op de galop hij vind dat iets te leuk, fijnere proeven hè! Had voor de schoudervoor in beide proeven 7's
Esther schreef:Hij ziet er goed uit! M alweer, goed gedaan!!
Ja, lijkt nog zo kort geleden dat hij nog zo'n gupje was!!
Ik hoorde van Janna op de hengstenkeuring dat hij vroeger echt niet zon lieverdje was, echt je zou hem nu in de omgang eens moeten zien totaal anders haha...
Leuk de reacties te lezen