Stoere Faira! Als je mij trouwens had gezegd dat ze op die foto Fjella was, had ik het ook geloofd. Zie ineens sterk de Manus er in doorschijnen
Flicka ook braaf, wel benieuwd hoe die het onder het zadel doet..jij hebt ze altijd zo lekker voor elkaar Ilonka.
Hi en Finnea heeft zo haar geintjes dus.
Fjel mag denk ik morgen of zaterdag ook weer aan de bak, aangezien ze haar ritje van Esther deze week mist omdat die lekker in Duitsland vakantie aan het vieren is, misschien maar beide dagen eens pakken. Afgelopen zondag was ze braaf, maar had net als Bink net daarvoor last van uithalende woezels in het begin. Vooral gewerkt aan het buigen dit keer, dus veel in de rondte geslingerd met provisorische figuren. Verder tot de conclusie gekomen dat ze nog niet helemaal knetterende-motor-mak is, kwamen er paar langs knetteren en toen schoot ze me er keer goed vandoor omdat ze ze van achter hoorde, want voordeel van Fjel: Als ze het eenmaal ziet is het ook goed!
En aparte tinussen die drie Fjes die nu samen staan. Fjel, Flam en Fleur staan samen. Maar nu is Flam de baas (die wil je gewichttechnisch nu ook niet tegen je hebben), maar Fjella en Fleur vliegen elkaar nog wel eens in de haren. Maffe? Het kan wel zijn dat ze na een aanvliegmoment (en dat gaat echt met spins, tandarts-uitzichten en rondvliegend hoefgeweld) binnen een paar minuten ook weer neus aan neus staan te vreten
Laatst ook nog mooie foto gemaakt van Flam en Fjel samen, vond het wel aparte foto...hoezo Fjorden lijken op elkaar. Alleen staat nog niet online, die houden jullie tegoed!