Rust zacht lieve Dakota
Re: Rust zacht lieve Dakota
Nogmaals veel sterkte dree...
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
-
Nogmaals heel veel sterkte Andrea.
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Heel veel sterkte de komende tijd 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Heel veel sterkte !
Nelis
v. Bjorgard m. Sidelia
M1 + 8 WP --> Nu lekker met Pré pensioen!
Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
v. Bjorgard m. Sidelia
M1 + 8 WP --> Nu lekker met Pré pensioen!

Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
Zo is het mij ook vergaan. Heel veel sterkte Andrea!Claudje schreef:Ik heb de hele tijd aan jou en Dakota gedacht vandaag, heel veel sterkte gewenst![]()
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Heel veel sterkte Andrea. Hopelijk vind je een beetje troost in de gedachte dat dit voor Dakota het beste was. Maar dat neemt niet weg dat het verrekte moeilijk blijft om te doen en te aanvaarden dat hij er niet meer is.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

heel veel sterkte. Je vriend moeten laten gaan. Je hebt hem een boel pijn bespaard.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Denk aan je!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Hel veel sterkte!
Pfff....Héél veel sterkte nu en de komende tijd... 

Ik hrb de hele middag aan je gedacht, gelukkig dat het inslapen rustig is gegaan.
Heel veel sterkte en liefs.
Heel veel sterkte en liefs.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
- nancy imka
Fijn dat het in alle rust gegaan is... Al blijft het verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende tijd...
Heel veel sterkte..
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag! "Fijn" dat het rustig is gegaan.
Voor Dakota breekt nu de tijd aan dat hij pijnloos op de eeuwige groene weides kan spelen, voor jou breekt nu een hele moeilijke tijd aan. Maar weet dat het het enige juiste was wat je kon doen, ook al voelt dat nu niet zo.
Ik wens je alle sterkte toe om met dit grote verlies om te gaan en het uiteindelijk een plekje te geven!
Voor Dakota breekt nu de tijd aan dat hij pijnloos op de eeuwige groene weides kan spelen, voor jou breekt nu een hele moeilijke tijd aan. Maar weet dat het het enige juiste was wat je kon doen, ook al voelt dat nu niet zo.
Ik wens je alle sterkte toe om met dit grote verlies om te gaan en het uiteindelijk een plekje te geven!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Ik vind het voor Dakota en jouw fijn dat het rustig is verlopen. Veel strekte komende tijd.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Fijn dat alles rustig is verlopen.
Je hoeft nu niet meer te denken heeft hij pijn hij is samen met zijn moeder ik hoop dat je dat wat rust kan geven.
Nogmaals sterkte afscheid nemen is moeilijk en doet pijn maar tot de laatste adem bij hem zijn voelt ook weer fijn.
Ik weet hoe moeilijk het is en dit gaat nog best lang duren je moet het een plekje geven en dat kost tijd.
Je hoeft nu niet meer te denken heeft hij pijn hij is samen met zijn moeder ik hoop dat je dat wat rust kan geven.
Nogmaals sterkte afscheid nemen is moeilijk en doet pijn maar tot de laatste adem bij hem zijn voelt ook weer fijn.
Ik weet hoe moeilijk het is en dit gaat nog best lang duren je moet het een plekje geven en dat kost tijd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Sterkte!

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Sterkte Andrea 

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
heel veel sterkte de aan komende tijd! maar wel fijn dat het rustig is verlopen.
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal
hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever

Heel veel sterkte met dit waanzinnig grote verlies, je kon niet anders als deze keuze maken.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.