filmpjes van 3 fjorden hengsten

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
foss

Re: filmpjes van 3 fjorden hengsten

Bericht door foss » vr 12 apr 2013, 04:25

Ik begrijp best je gevoel Suzanne maar of het nu een show is of een keuring het gaat erom een paard zo goed mogelijk te presenteren en dat is naar mijn mening niet gelukt.
Dat meisje in het midden hadden ze na de eerste hengst buiten gewoon wat van moeten zeggen begrijp dat je dit tijdens de show niet doet.
Het blijft moeilijk ik hoop dat ze hier volgend jaar op letten want het zijn 3 mooie hengsten die het verdienen zich goed te laten zien.
Trek het jezelf niet teveel aan dit zijn dingen die jij niet in de hand hebt.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wendys

Bericht door wendys » vr 12 apr 2013, 08:38

Idd Suzanne, trek het je niet persoonlijk aan. Het is hun show, niet jouw show!
Het is gewoon zonde van die prachtige fjordenmannen dat ze zo niet kunnen laten zien, wat ze echt kunnen.
Je kan gewoon goed zien, dat ze meer gewend zijn om met de friezen bezig te zijn dan met de fjorden. Geef het ze als tip mee en dan komt het de volgende keer vast goed!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 12 apr 2013, 08:49

Nee Suus, trek het je niet aan ! De paarden zien er echt super uit ! *o/* *o/*
De Friezen brengen ze hier, op de Nieuwe Heuvel, ook zo voor. Ik heb het geprobeerd met Gio, maar dat werkte ook niet haha. Die ging ook stuiteren :P.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Freek

Bericht door Freek » vr 12 apr 2013, 11:22

suzanne we vallen jou er niet op aan alleen we zeggen hoe ze het beter hadden kunnen doen met de fjordjes. en zoals amber het al zei trek het je niet aan!
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Fran

Bericht door Fran » vr 12 apr 2013, 15:34

Daar was ik ook bang voor vandaar mijn onderste zin in de reactie.
Tuurlijk zijn de paarden altijd heter dan op gewone dagen, en ik denk dat de dag en alles op tip top voor elkaar was. De paarden zien er vanaf de film en foto ook keurig uit.
Het is gewoon zonde dat dat meisje staat te klapperen met de zweep. Tja, daar is nu niks meer aan te veranderen.
Show of keuring (al kwam de koningin) het ziet er nu niet vriendelijk uit, dan zal nooit jouw/jullie bedoeling zijn.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
rowenna

Bericht door rowenna » vr 12 apr 2013, 16:48

Ik kan me best voorstellen dat Suzanne zich een beetje aangevallen voelt, al is het niet persoonlijk op haar bedoelt.
Maar ze komt al jaren daar en kent de mensen en de paarden dus enorm goed.
Ieder jaar word er gigantisch veel werk van gemaakt, waar al maanden van te voren aan gewerkt word.

Ik heb al een aantal shows van vd Aa gezien en vind het altijd gigantisch mooi om te zien. Er is gewoon meer spectakel om heen dan op een gewone hengstenkeuring en ik denk dat je de paarden zou voorbrengen zoals er op de keuring gedaan word dat veel mensen gauw uitgekeken zijn.
Ik denk dat je ook eerst een show moet hebben gezien voor je er over kunt oordelen, want als je daar staat kijk je er heel anders tegen aan dan zo op een filmpje.

Volgend jaar ben ik er weer bij hoor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 12 apr 2013, 17:38

Toch staat dat los van manier van voorbrengen vind ik. De Friezen hebben het gewoon nodig, dure gaan machtig draven :)), kippenvel momenten kreeg ik ervan hier! Maar.Fjorden hebben die gangen gewoon niet, vandaar dat ik ook rustiger zal voorbrengen omdat ze zich mooier laten zien.

MAAAAAR dit doet niks af van de prachtige Fjorden :))
Bram.is mijn favoriet. Hij doet me aan Toot denken
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Plaats reactie