Na voor de 3e keer griep te hebben gehad deze winter

Ik moet zeggen dat het winterhaar nog niet echt loslaat. Ze zijn ook zo stoffig! Het wordt tijd dat het eens lekker gaat regenen.
Daarna nog even lekker met Zero in de bak gereden na een lange tijd. Wat is het toch een heerlijk paard. Altijd zo braaf en werklustig. Ik moet dan gewoon oppassen dat ik niet direct teveel met hem doe. Ikzelf had natuurlijk ook een conditie als een natte dweil .... pffff. Hij is ook zo gevoelig. Zo leuk om te zien hoe hij echt wacht tot hij een seintje krijgt om iets te doen. Even een been eraan en zoeffff weg is hij. Hij vindt het echt geweldig om te werken.
Binnenkort weer met Dorrie aan de slag. Ben benieuwd of hij alles nog weet wat hij geleerd heeft. Vast wel.
Ik heb ze nu alletwee wel op dieet. Ineens zie je dan, na zo'n koudeperiode weer dat ze veel te dik zijn. Vooral bij Dorinn zie je dan zijn nek dikker worden...
Het zijn weer een beetje dezelfde foto's geworden zoals altijd...

lieve Zero

Nieuwsgierige Dorinn

Zero stond inmiddels al buiten en daar werd Dorinn toch wel een beetje ongeduldig van

lief friemelneusje

En wat doe je dan als je in de woestijn moet leven en je krijgt niet veel te eten ....

Denne-appels!

Daarna maar even naar de waterbak.

En een paar rondjes rennen

Terwijl Zero rondjes aan het rennen was, blijft Dorinn zichzelf

Die maakt zich nergens druk om

Dat was het weer een lazy sunday afternoon in Drenthe.