(Vorige wedstrijd ging niet door vanwege berg sneeuw en vorst, dus werd hij nu gehouden)
Toch een heel heel heel klein beetje het lente gevoel.
En hoe ouder hoe gekker zeggen ze toch?
Nou dat dachten de automobilisten die we tegen kwamen op de heen en terug weg ook denk ik

Toobs de super fjord! verkleed als men in black met bloemen.
(oh, rondje 50 en 60 cm, hij had al sinds juli? niet meer gesprongen dus vond dat wel aardig)
2 x 1e.
En het was koudddddddd gisteren... brrrrrrrrrrrrrrrr
Ja ja, de adoptie pappa van de Hepsie, ze zou hem zo eens moeten zien!

Jup, de Hepsie had hem om op te eten gevonden, weet ik zeker!
Zeker omdat ook de buurman van Toobs al aan mijn cap begon toen ik Toobs zijn hoofdstel aan het indoen was.

Tja, als je zo over straat gaat, trek je wel bekijks, maar onder het motto, als je verkleed gaat, doe je het of niet, of goed..

Op straat kon je ons spoor volgen, van weggestromde bloem blaadjes en weggewaaide vlinders, in de binnen bak
gelukkig geen storm.

Oortjes naar voren en gaan.

cheque die uber hippe legging!

En gisteren was het dragen van een thermo legging met daarover een rijbroek en daarover een legging eigenlijk alleen maar fijn.
En onder dat groene jasje zit nog een bp gestuft, had wel de knoopjes verstevigd met een veiligheids speld.

Kortom het is lente!!!!
(waarom verhogen we eigenlijk de dijken ivm global warming? Volgens mij gaan we een volgende ijstijd tegemoed en is investeren in verwarmde wissels op het spoor nuttiger. En over 2 jaar zitten we onder 3 meter ijs....brrrrr)
SPRING IS IN THE AIR (maar nu even niet)