Ennnnn ja: daar ben ik ook weer es.
Té lang geleden; kwam er niet van en ook niet veel nieuws eigenlijk. Ben nu al jullie avonturen aan 't bijlezen. Jemig: ik loop achter ook wat Freyr betreft. Afgelopen winter niks gedaan, afgezien van een enkele keer wat grondwerk in het land. Gisteren heb ik de stoute (wandel)schoenen aangetrokken en ben ik met hem naar het bos gewandeld. Ik weet niet wie het spannender vond Freyr of ik.... Het stukje bij de weg langs (Esther: Spinnerslaan) was het meest spannend; want wat zijn geiten enge beesten! En dan zie je ineens een pony lopen die sprekend op Mickey lijkt, maar dat kan toch niet, want die was nog thuis toen we weg gingen! Verderop een KWPN-er die helemaal hyper werd toen we aankwamen en toen moest Freyr natuurlijk ook even showen: staart in de lucht *bries* *snuif*. Maar toen we in het bos kwamen: mèn wat was ie braaf! Hij vond het leuk. Stukje draven en als ik stopte, dan bleef hij braaf achter me staan. Heuveltjes op en af (ook goed voor mijn conditie!), echt lekker gewandeld. Provinciale weg overgestoken en nog een ander stukje bos gepakt. Ging prima. Af en toe lekker grazen onderweg. Toen we bijna thuis waren, werd hij luid hinnikend verwelkomd door de kudde. Als beloning heb ik 'm nog wat biks gegeven; braaf peerd. Ik zit er dus nog niet op (wel een paar keer bijna), maar ben hier wel blij mee. Nu bezig met contacten leggen voor de verdere stappen, want dat wil ik niet alleen doen.
Deze foto heb ik in het bos genomen. Geen super kwaliteit; is met oude mobiel gemaakt. Ik had de camera wel mee, maar had m'n handen vol aan Freyr, haha!