Beleren voor de kar bij Bart.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Esther

Re: Beleren voor de kar bij Bart.

Bericht door Esther » wo 13 mar 2013, 19:29

Dat is inderdaad wel jammer, hij houdt wel van even flink stoeien!! Was af en toe wel even bang dat er stuk uit zijn manen zou verdwijnen, hij heeft zo'n mooie bos, maar ja om hem daarom alleen te zetten.
Maar wel fijn dat hij weer normaal doet!! Wanneer gaan jullie hem aanspannen??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zolmar
Contacteer:

Bericht door Zolmar » wo 13 mar 2013, 20:01

In het weekend wil ik met hem gaan rijden. Wilde al wat eerder, maar zijn gedrag liet even te wensen over. Eerst dat weer even op orde hebben en de verhoudingen weer duidelijk hebben, ik wil niet met draak op stap. En daar kwam nog bij dat mijn vriendin alleen in het weekend kan en voor de eerste keer alleen vind ik dat wel zo fijn. Zij heeft een haflinger en ment al jaren. Grappig dat je dat zegt over het misschien verdwijnen van zijn manen. Er zijn idd mensen die in schok raken als er een pluk haar verdwijnt, ik niet hoor, lekker laten spelen, hij kan best wel wat missen. Ik sta voor de klas en heb ook kinderen die niet in de zandbak mogen spelen, omdat er dan zand in hun haar komt en omdat hun uggs niet vies mogen worden. Echt waar, en dan hebben we het over kinderen van 4 tot 6 jaar, die horen juist te spelen.
Esther

Bericht door Esther » wo 13 mar 2013, 20:07

Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel blij was toen Icarus een flinke pluk van fjella's voorpluk af trok, maar ja, ach.. Maar er zijn vast mensen die dat vreselijk hadden gevonden en die misschien wel boos waren geworden..
Snap helemaal dat je hem nog niet aangespannen hebt hoor, had ik waarschijnlijk ook nog niet gedaan met dat bavianen gedrag.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 14 mar 2013, 08:22

:j heel herkenbaar, net kinderen inderdaad. Hetzelfde met een schaafwondje of kale huid vanwege ruige speeluurtjes...lig er gelukkig niet wakker van :D Neefje hier gaat ook nog geregeld tegen de vloer en zegt meestal gelukkig ook alleen: "auw" of kijkt een keer naar de 'schade', trekt een pruillip...en gaat dan gerust weer verder spelen omdat ie geen tijd heeft om er meer tijd aan te verspelen :D Heerlijk!

@Patricia: Even offtopic maar mogen die kids serieus niet in de zandbak spelen dan ook?
Geluk is de vrucht van intens werk
Zolmar
Contacteer:

Bericht door Zolmar » do 14 mar 2013, 17:00

Ik zeg de ouders dat het spelen er gewoon bij hoort en dat ze dan maar oude kleren aan moeten, en dat het zand onder de douche goed uit hun haar gaat. Vervolgens leggen ze zich erbij neer, maar oude kleren naar school aan doen, doen ze dan niet. Stel je voor dat andere ouders zien dat je kind er niet mode bewust uit ziet. Gelukkig zijn dat er vaak maar 3 a 4 op een groep van 25 kinderen.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 14 mar 2013, 17:40

Gelukkig :D, dacht al even 'de wereld moet niet gekker worden' haha
Geluk is de vrucht van intens werk
Plaats reactie